Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Osmo Genius Kit koostuu viidestä pelistä, jotka ladataan applikaatioina App Storesta. Asenna vain applikaatio, laita iPad telineeseen, kokoa mukana tuleva heijastuslaite ja kaikki on valmiina käyttöön! Genius Kit sisältää seuraavat pelit: Numbers, Masterpiece, Words, Tangram ja Newton. HUOM! Osmo Genius Kit tarvitsee iPadin (ei sisälly). Yli 5-vuotiaille.
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Anturit mahdollistavat yhteyden muihin Bee-Boteihin ja Blue-Boteihin. Mahdollisuus tallentaa ja toistaa ääntä. Ladattava. Mitat 12 x 10 cm. Yli 3-vuotiaille.
STEAM-oppimissetti 1-3 opiskelijalle kerrallaan tai täydentävä setti indi Classroom Packiin. Setti tutustuttaa tietoteknisen ajattelun perusteisiin, STEAMiin ja tietojenkäsittelyn periaatteisiin ja kannustaa avoimeen leikkiin perustuvaan oppimiseen tosielämän skenaarioissa. Valitse yksinkertaisempaa ohjelmointia sisäänrakennetun värisensorin avulla tai anna oppilaiden testata taitojaan käyttämällä useampia koodausvaihtoehtoja ilmaisessa Sphero Edu Jr -sovelluksessa. Setti sisältää robotin, 20 kestävää silikonilaattaa, säilytyslaukun, 15 “Beginner’s Programming Challenge Cards"-kortteja, pikaoppaan, 2 tarra-arkkia ja latausjohdon.
Valmiiksi rakennettu buggy, mukana ohjelmointiin keskittyvä ohjekirja. Opiskele liikkeitä, äänen ja valon käyttöä, esteiden havaitsemista ja välttämistä sekä buggyn koodaamista seuraamaan linjaa. Voimanlähteenä on kaksi tasavirtamoottoria ja kumipyörät joustavan ohjauksen takaamiseksi. Ohjelmointiin käytetään MakeCode-editoria useilla vakiovalinnoilla oppilaille, mutta on myös mahdollista ohjelmoida Pythonilla. Lisäksi tarvitaan 1 micro:bit, 1 USB A - Micro B ja 4 AA-paristoa (hankittava erikseen). Lisätietoja, katso PDF.
Kaikki, mitä tarvitset päästäksesi alkuun Bee-Botilla! Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Bee-Bot liikkuu yhdellä painalluksella 15 cm tai kääntyy 90° ja muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa.. Pakkaus sisältää ladattavan Bee-Bot robotin, Aarresaarimaton, Katunäkymämaton, kaksi läpinäkyvää ruutumattoa, 49 koodikorttia ja 10 valkoista "Clip on" kuorta.
Matatalab Pro Set on ruuduton ratkaisu opiskelijoille ohjelmoinnin aloittamiseen varhaisessa vaiheessa. Anna oppilaiden löytää sekvensoinnin, ehdollisten ehtojen ja virheenkorjauksen hauskuus sekä haastaa heidät vaativammissa tehtävissä. Tukee STEAM-pohjaista oppimista askel askeleelta. Mukana haastevihkot, aktiviteettikortit sekä musiikki- ja arvontatarvikkeet (141729 ja 141730). Yli 4-vuotiaille.
10 kpl LEGO Education Spike Essential Settiä samalla kertaa. SPIKE Essential on osa LEGO Learning System -järjestelmää ja tarjoaa standardoituja STEAM-oppitunteja viidessä jaksossa, joista jokainen sisältää kahdeksan 45 minuutin oppituntia. Jokainen oppitunti sisältää online -oppituntisuunnitelmia, jotka täydentävät matematiikkaa ja kielitaitoa. Saatavilla on myös arviontimateriaalia ja videoita opettajien tueksi. 2450 osaa. Yli 6-vuotiaille.
Cody Block yhdistää perinteiset puiset lelut ja modernin teknologian STEAM-pohjaisessa ratkaisussa, jossa lapset leikkivät ja oppivat ohjelmoinnillista ajattelua sekä koodauksen perusperiaatteita ilman näyttöjen apua. Lohkot antavat Codylle komentoja RFID-tägien avulla. Ongelmanratkaisua hauskassa ympäristössä. Sisältö: Cody-auto, 16 lohkoa, Codyn kaupunkiopas (englanninkielinen, suomenkielinen käännös saatavilla) ja USB-C latauskaapeli. Ikäsuositus: 3 - 12-vuotiaille.
Koesarja, jossa 10 jännittävää koetta Micro: bitille, esim. LEDien käyttö, moottorit, LDT ja kondensaattorit. Englanninkielinen ohjekirja. Et tarvitse aikaisempaa ohjlemointikokemusta. Micro: bit ei sisälly.
Blue-Bot on ohjelmoitava lattiarobotti Bluetooth-yhteydellä, eli sitä voidaan ohjata tabletilla tai tietokoneella. Ohjelmointi voidaan suorittaa myös robotin päällä olevien painonappien avulla. Uusi, päivitetty versio, mikä tekee robotista luotettavamman liikkeissään ja siinä on "push safe mode", joka vähentää kulumista virheellisen ajon yhteydessä. Tämä vaikuttaa myös äänenvoimakkuuteen ajon aikana, joka on nyt pienempi. Ladattava, USB-kaapeli mukana. Pituus 12 cm. Leveys 10 cm. Valmistettu ABS:stä, POM:sta. Yli 3-vuotiaille.
Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Alkuunpääsy on helppoa useiden erilaisten ohjelmointitehtävien ansiosta. Ozobot Evo-robotti yhdistää oppimispelejä ohjelmointiin, robotiikkaan ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ozobot tarjoaa siis kaikille leikkisän tavan oppia. Pakkaus sisältää EVO-robotin, tehtäväkortit, pelialustan, Ozo-kuoren, 4 eriväristä merkkauskynää, säilytyspussin, USB-latauskaapelin ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Arduino Starter Kitin avulla opiskelijat tutustuvat sekä koodaukseen että elektroniikkaan hauskojen ja mukaansatempaavien projektien kautta, jotka koskevat virtaa, jännitettä, digitaalista logiikkaa jne. Lisäksi esitellään anturit ja toimilaitteet sekä kuinka oppia ymmärtämään digitaalisia ja analogisia signaaleja. Samalla harkjoitetaan kriittistä ajattelua ja ongelmien ratkaisua yhdessä.
Arduino Starter Kitin avulla opiskelijat tutustuvat sekä koodaukseen että elektroniikkaan hauskojen ja mukaansatempaavien projektien kautta, jotka koskevat virtaa, jännitettä, digitaalista logiikkaa jne. Lisäksi esitellään anturit ja toimilaitteet sekä kuinka oppia ymmärtämään digitaalisia ja analogisia signaaleja. Samalla harkjoitetaan kriittistä ajattelua ja ongelmien ratkaisua yhdessä.
Aseta matto valmiiden mattojen päälle tai suunnittele oma mattosi esim. kuvakorttien avulla. Matto sopii käytettäväksi kaikenlaisten oppimistuokioiden aikana. Mitat 60 x 60 cm. PVC:tä, ei sisällä ftalaatteja. Yli 3-vuotiaille.
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa. Pakkauksessa 6 kpl ladattavia robotteja ja latausasema, jossa kaikki robotit voidaan ladata samanaikaisesti. Mitat 13 x 10 cm.
Vahva ohjelmoitava maastoauto sisä- ja ulkokäyttöön. Robotin voi ohjelmoida kannessa olevilla painonapeilla tai tabletilla / tietokoneella. Rugged robot voidaan ohjelmoida liikkumaan kolmella eri nopeudella. Edessä olevan sensorin avulla robotti havaitsee esteet ja pystyy peruuttamaan ja kiertämään 45 astetta. Robotti muistaa jopa 200 askelta. Se toimii myös yhdessä Blue-Bot Tactile Readerin kanssa. Ladattava akku. Yli 3-vuotiaille.
Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
Käyttäjäystävällinen littleBits STEAM-oppilassetti on yhteensopiva Fuse-sovelluksen kanssa, jossa oppilaat voivat ohjelmoida omia littleBits-projektejaan ja simuloida virtapiirejä.
5 kpl LEGO Education Spike Essential Settiä samalla kertaa. SPIKE Essential on osa LEGO Learning System -järjestelmää ja tarjoaa standardoituja STEAM-oppitunteja viidessä jaksossa, joista jokainen sisältää kahdeksan 45 minuutin oppituntia. Jokainen oppitunti sisältää online -oppituntisuunnitelmia, jotka täydentävät matematiikkaa ja kielitaitoa. Saatavilla on myös arviontimateriaalia ja videoita opettajien tueksi. 2450 osaa. Yli 6-vuotiaille.
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.