Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi

Usein kysytyt kysymykset 

Kuinka luon käyttäjätunnuksen verkkokauppaan?
Voit luoda oman käyttäjätunnuksen rekisteröitymällä asiakkaaksi verkkosivuillamme kohdassa Rekisteröidy. Rekisteröintiä varten tarvitset oman yksikkösi asiakasnumeron. Asiakasnumeron löydät esimerkiksi viimeisimmästä laskusta kohdasta ”Asiakas no”. Voit myös pyytää asiakasnumeronne asiakaspalvelustamme. Varmista aina rekisteröityessäsi, että näkyviin tuleva toimipisteen nimi on oikea. Katso alta pikaohje rekisteröitymiseen.

Mikä on tilausviite?
Tilausviitteellä tarkoitetaan viitetietoa, jonka haluat laskulle (esim. kustannuspaikkanumero tai ostonumero). Voit tarkistaa oman tarvittavan viitetietonne laskutusyksiköltänne. Jos teille ei ole annettu tiettyä laskulla näkyvää viitetietoa, voit laittaa siihen esim. nimesi tai yksikkösi nimen. Viitetieto voi olla enintään 20 merkin pituinen.

Työskentelen useammassa eri yksikössä. Miten teen tilauksia eri yksiköille?
Rekisteröidy verkkokauppaan jokaisen yksikkösi asiakasnumerolla erikseen Rekisteröidy-sivun kautta. Käytä jokaisessa rekisteröinnissä samaa sähköpostiosoitetta ja samaa salasanaa. Mikäli sinulla ei ole eri yksiköittesi asiakasnumeroita, saat ne asiakaspalvelustamme.

Verkkokaupassa näet yksikkösi nimen sivun oikeassa ylälaidassa. Jos olet rekisteröitynyt useammalla asiakasnumerolla, pystyt vaihtamaan yksikön klikkaamalla nimen kohdalta, jolloin esiin tulee toimipistevalikko. Varmista, että yksikön nimi on oikein ennen kuin lisäät tuotteita ostoskoriin.

Olen unohtanut salasanani. Miten toimin?
Voit vaihtaa salasanasi Kirjaudu-kohdan Oletko unohtanut salasanasi? -linkin kautta. Sähköpostiisi lähetetään noin 30 minuutin sisällä salasananvaihtolinkki, jonka kautta voit vaihtaa salasanan. Mikäli et saa sähköpostiisi kyseistä linkkiä, tarkista ensin roskapostikansiosi. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos linkki ei saavu sähköpostiisi ja et löydä sitä roskapostistasi.

Näkyvätkö kuntani/kaupunkini mahdolliset sopimushinnat tuotteille verkkokaupassa?
Mahdolliset sopimushinnat näet verkkokaupassa ollessasi kirjautuneena sisään verkkokauppaan omilla tunnuksillasi. Omat tunnukset luot rekisteröitymällä verkkokauppaan käyttäen oman yksikkösi asiakasnumeroa.

Sisältyykö hintoihin arvonlisänvero?
Verkkokaupassa ja kuvastoissa ilmoittamamme hinnat ovat verottomia. Myös verkkokaupassa näkyvä ostoskorin loppusumma on veroton.

Minkälainen toimitusaika tuotteillanne on?
Toimitusaika tarvikkeille on 5-10 arkipäivää, mikäli tuotetta on varastossa. Tehdastilaustuotteille toimitusaika on arviolta 4-8 viikkoa, mutta toimitusaika vaihtelee tuotteittain. Toimitusaika-arvio ilmoitetaan tilausvahvistuksessa, kun tilaus on käsitelty asiakaspalvelussamme.

Sain väärän tuotteen tai en saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, kuinka toimin?
Tarkista pakkausluettelosta kuuluuko tuotteen olla lähetyksessä. Mikäli tuote on jäänyt jälkitoimitukseen, se toimitetaan teille, kun tuote saapuu varastoomme. Jos tuote näkyy pakkausluettelossa, mutta et löydä sitä lähetyksestä, ota yhteys asiakaspalveluumme. Reklamaation käsittelyn nopeuttamista varten säilytä pakkausluettelo mahdollisia lisätietoja varten.

Tilaamani tuote on rikki tai vaurioitunut, kuinka toimin?
Katso kohta Reklamaatiot.

Onko tuotteessa takuuta?
Tuotteillamme on yhden vuoden takuu, ellei toisin mainita.

Tilasin väärän tuotteen ja haluan palauttaa sen. Miten toimin?
Tuotteiden palautuksista tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Väärin tilattujen varastotuotteiden palautusten osalta toimimme yleisten toimitusehtojemme mukaisesti, eli hyvitämme 75 % palautettujen tuotteiden hinnasta. Palautuksesta aiheutuvat postituskulut jäävät palauttajan maksettavaksi. Tehdastilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Palautustilanteissa lähetämme sinulle lomakkeet palautuslähetystä varten. Ilmoitathan myös tilausnumeron ja palautettavien tuotteiden määrän.

Myyttekö yksityishenkilöille?
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, yksityiset päiväkodit ja oppilaitokset, sekä edellä mainituille peruspalveluita tuottavat yritykset. Muuta yritys- tai kuluttajakauppaa emme valitettavasti tee.

Mistä löydän lisätietoja toimitus- ja palautusehdoista?
Katso kohta Toimitusehdot.

Miten hallinnoin omia tietojani verkkokaupassa?

Miten vaihdan salasanan ja käyttäjätunnuksen?

 

 

Oletko unohtanut salasanasi?

Haluatko tehdä ostoksia?

Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset. Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.

Rekisteröidy

Vaihda salasana

Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.