Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi

Ongelmia toimitettujen tuotteiden kanssa? Lue, miten toimia!

Tilaamani tuote on rikki tai vaurioitunut, kuinka toimin?
Toimituksen vastaanottajan on tarkistettava lähetys ja reklamoitava kaikista ulkoisesti havaittavista vahingoista välittömästi tavaran kuljettajalle lähetystä vastaanotettaessa. Lisäksi vastaanottajan tulee ilmoittaa vahingoista myös myyjälle (asiakaspalvelu@lekolar.fi). Lekolar-Printel ei vastaa tuotteelle kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista, jos tilaaja ei ole ilmoittanut niistä seitsemän (7) päivän määräajan kuluessa. Mikäli vaurio on kohdistunut kalusteeseen tai kuljetuspakkaukseen, OTA VAURIOSTA JA PAKKAUKSESTA KUVA ja lähetä reklamaatio sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@lekolar.fi. Liitä reklamaatioon ottamasi kuva. Muiden tuotteiden kohdalla ota yhteys asiakaspalveluumme.

Sain väärän tuotteen tai en saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, kuinka toimin?
Tarkista pakkausluettelosta kuuluuko tuotteen olla lähetyksessä. Mikäli tuote on jäänyt jälkitoimitukseen, se toimitetaan teille, kun tuote saapuu varastoomme. Jos tuote näkyy pakkausluettelossa, mutta et löydä sitä lähetyksestä, ota yhteys asiakaspalveluumme. Reklamaation käsittelyn nopeuttamista varten säilytä pakkausluettelo mahdollisia lisätietoja varten.

Tein reklamaation tuotteesta. Miksi sain tuotteesta uuden laskun?
Reklamaatiotilanteissa, joissa lähetämme uuden tuotteen puuttuvan tai vioittuneen tuotteen tilalle,  järjestelmämme lähettää sekä hyvityslaskun että uuden veloituslaskun reklamoidusta tuotteesta. Laskut vastaavat toisiaan, joten ne voi kohdistaa toisiinsa. Mikäli et huomaa hyvityslaskua, tarkista yksikkösi laskujenkäsittelijältä, että hyvityslasku on saapunut.

Mistä löydän lisätietoja toimitus- ja palautusehdoista?
Katso kohta Toimitusehdot

Asiakaspalvelun aukioloajat: ma - pe 8 - 16
Puh. 09 8294 600
Sähköposti: asiakaspalvelu@lekolar.fi
Usein kysytyt kysymykset.

Oletko unohtanut salasanasi?

Haluatko tehdä ostoksia?

Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset. Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.

Rekisteröidy

Vaihda salasana

Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.