Ongelmia toimitettujen tuotteiden kanssa? Lue, miten toimia!
Tilaamani tuote on rikki tai vaurioitunut, kuinka toimin?
Toimituksen vastaanottajan on tarkistettava lähetys ja reklamoitava kaikista ulkoisesti havaittavista vahingoista välittömästi tavaran kuljettajalle lähetystä vastaanotettaessa. Lisäksi vastaanottajan tulee ilmoittaa vahingoista myös myyjälle (asiakaspalvelu@lekolar.fi). Lekolar-Printel ei vastaa tuotteelle kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista, jos tilaaja ei ole ilmoittanut niistä seitsemän (7) päivän määräajan kuluessa. Mikäli vaurio on kohdistunut kalusteeseen tai kuljetuspakkaukseen, OTA VAURIOSTA JA PAKKAUKSESTA KUVA ja lähetä reklamaatio sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@lekolar.fi. Liitä reklamaatioon ottamasi kuva. Muiden tuotteiden kohdalla ota yhteys asiakaspalveluumme.
Sain väärän tuotteen tai en saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, kuinka toimin?
Tarkista pakkausluettelosta kuuluuko tuotteen olla lähetyksessä. Mikäli tuote on jäänyt jälkitoimitukseen, se toimitetaan teille, kun tuote saapuu varastoomme. Jos tuote näkyy pakkausluettelossa, mutta et löydä sitä lähetyksestä, ota yhteys asiakaspalveluumme. Reklamaation käsittelyn nopeuttamista varten säilytä pakkausluettelo mahdollisia lisätietoja varten.
Tein reklamaation tuotteesta. Miksi sain tuotteesta uuden laskun?
Reklamaatiotilanteissa, joissa lähetämme uuden tuotteen puuttuvan tai vioittuneen tuotteen tilalle, järjestelmämme lähettää sekä hyvityslaskun että uuden veloituslaskun reklamoidusta tuotteesta. Laskut vastaavat toisiaan, joten ne voi kohdistaa toisiinsa. Mikäli et huomaa hyvityslaskua, tarkista yksikkösi laskujenkäsittelijältä, että hyvityslasku on saapunut.
Mistä löydän lisätietoja toimitus- ja palautusehdoista?
Katso kohta Toimitusehdot.
Asiakaspalvelun aukioloajat: ma - pe 8 - 16
Puh. 09 8294 600
Sähköposti: asiakaspalvelu@lekolar.fi
Usein kysytyt kysymykset.