Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Nykyajan lapset sekä koulussa että päiväkodissa oppivat käyttämään tablettiaan ennen kuin edes oppivat kävelemään. Digitaalisilla koulutarvikkeilla on monia etuja mielenkiintoisen oppimisympäristön luomisen kannalta. Analogiseen maailmaan kuuluvia pedagogisia opetusvälineitä ei kuitenkaan pidä aliarvioida. Tekniikkaan tutustuminen rakentamisen ja...
Nykyajan lapset sekä koulussa että päiväkodissa oppivat käyttämään tablettiaan ennen kuin edes oppivat kävelemään. Digitaalisilla koulutarvikkeilla on monia etuja mielenkiintoisen oppimisympäristön luomisen kannalta. Analogiseen maailmaan kuuluvia pedagogisia opetusvälineitä ei kuitenkaan pidä aliarvioida. Tekniikkaan tutustuminen rakentamisen ja...
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Anturit mahdollistavat yhteyden muihin Bee-Boteihin ja Blue-Boteihin. Mahdollisuus tallentaa ja toistaa ääntä. Ladattava. Mitat 12 x 10 cm. Yli 3-vuotiaille.
STEAM-oppimissetti 1-3 opiskelijalle kerrallaan tai täydentävä setti indi Classroom Packiin. Setti tutustuttaa tietoteknisen ajattelun perusteisiin, STEAMiin ja tietojenkäsittelyn periaatteisiin ja kannustaa avoimeen leikkiin perustuvaan oppimiseen tosielämän skenaarioissa. Valitse yksinkertaisempaa ohjelmointia sisäänrakennetun värisensorin avulla tai anna oppilaiden testata taitojaan käyttämällä useampia koodausvaihtoehtoja ilmaisessa Sphero Edu Jr -sovelluksessa. Setti sisältää robotin, 20 kestävää silikonilaattaa, säilytyslaukun, 15 “Beginner’s Programming Challenge Cards"-kortteja, pikaoppaan, 2 tarra-arkkia ja latausjohdon.
Duplo-sarjaan perustuva ohjelmoinnillisen ajattelun taitoja opettava junarata. 234 osaa. Voidaan käyttää manuaalisesti väripalikoiden avulla tai tabletin avustuksella. Jopa kuusi lasta voi leikkiä radalla kerrallaan, yhdessä työskennellen lapset ratkaisevat ongelmia, tutkivat syytä ja seurauksia sekä kertovat tarinoita. Tehtävien aihealueita ovat mm. matemaattiset taidot, tunnetaidot ja musiikki. Valmiit opettajanmateriaalit lähes kahteenkymmeneen opetustuokioon tarjolla useilla kielillä. Käytettävä tablettisovellus on ilmainen eikä sisällä lisenssimaksuja. Toimii 4 x AAA -paristoilla (meiltä saat hankittua erikseen myös ladattavat paristot ja laturin). Ikäsuositus 2-5 vuotta.
Valmiiksi rakennettu buggy, mukana ohjelmointiin keskittyvä ohjekirja. Opiskele liikkeitä, äänen ja valon käyttöä, esteiden havaitsemista ja välttämistä sekä buggyn koodaamista seuraamaan linjaa. Voimanlähteenä on kaksi tasavirtamoottoria ja kumipyörät joustavan ohjauksen takaamiseksi. Ohjelmointiin käytetään MakeCode-editoria useilla vakiovalinnoilla oppilaille, mutta on myös mahdollista ohjelmoida Pythonilla. Lisäksi tarvitaan 1 micro:bit, 1 USB A - Micro B ja 4 AA-paristoa (hankittava erikseen). Lisätietoja, katso PDF.
LEGO® Education SPIKE™ Prime Set on STEAM -oppimistyökalu peruskouluun luokille 5. - 9. STEAM-aineita ovat luonnontieteet, teknologia, insinööritaito, taideaineet ja matematiikka. Sarjassa yhdistyvät värikkäät LEGO-rakennusosat, helppokäyttöinen laitteisto ja intuitiivinen, vedä ja pudota -tyyppinen, Scratchiin perustuva lohko-ohjelmointikieli. Spike opettaa kriittistä ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja kaikentasoisille oppilaille leikinomaisen tekemisen kautta. Ohjelmoitava keskusyksikkö on kehittynyt, mutta helppokäyttöinen ja siinä on 6 in/out -porttia, paneeli 5x5 ledillä, Bluetooth-yhteys, kaiutin, 6-akselinen gyroskooppi ja ladattava akku. Mukana olevien moottoreiden, antureide ja LEGO-rakennusosisen avulla oppilaat voivat rakentaa robotteja ja muita interaktiivisia malleja. Kestävä säilytyslaatikko ja 2 settiä lajitettelualustoja sisältyy. Mukana on myös ohjeita, aplikaatio ja verkkopohjaiset tuntisuunnitelmat.
Kaikki, mitä tarvitset päästäksesi alkuun Bee-Botilla! Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Bee-Bot liikkuu yhdellä painalluksella 15 cm tai kääntyy 90° ja muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa.. Pakkaus sisältää ladattavan Bee-Bot robotin, Aarresaarimaton, Katunäkymämaton, kaksi läpinäkyvää ruutumattoa, 49 koodikorttia ja 10 valkoista "Clip on" kuorta.
Matatalab Pro Set on ruuduton ratkaisu opiskelijoille ohjelmoinnin aloittamiseen varhaisessa vaiheessa. Anna oppilaiden löytää sekvensoinnin, ehdollisten ehtojen ja virheenkorjauksen hauskuus sekä haastaa heidät vaativammissa tehtävissä. Tukee STEAM-pohjaista oppimista askel askeleelta. Mukana haastevihkot, aktiviteettikortit sekä musiikki- ja arvontatarvikkeet (141729 ja 141730). Yli 4-vuotiaille.
10 kpl LEGO Education Spike Essential Settiä samalla kertaa. SPIKE Essential on osa LEGO Learning System -järjestelmää ja tarjoaa standardoituja STEAM-oppitunteja viidessä jaksossa, joista jokainen sisältää kahdeksan 45 minuutin oppituntia. Jokainen oppitunti sisältää online -oppituntisuunnitelmia, jotka täydentävät matematiikkaa ja kielitaitoa. Saatavilla on myös arviontimateriaalia ja videoita opettajien tueksi. 2450 osaa. Yli 6-vuotiaille.
Valmiiksi koottu paketti ohjelmoinnin tuotteita, jotka voi siirtää ulos. Tuotteet valittu yhdessä pedagogin kanssa. Sisältö: 112894 Rugged robot, 74934 kädet ja jalat, 71832 lattiamerkit nuolet, 118604 pingviinin koodauskivet, 118605 pingviinin toimintokortit. Sisältö mahtuu mukana tulevaan vihreään ostoskoriin ja ostoskori näppärästi vaunuun 124580.
Selluloosapohjainen puumassa jauhemaisessa muodossa. Massaa sekoitetaan veteen, muotoillaan haluttuun muotoon ja annetaan kuivua huoneilmassa. Kuivaa esinettä voidaan maalata ja lakata.
Cody Block yhdistää perinteiset puiset lelut ja modernin teknologian STEAM-pohjaisessa ratkaisussa, jossa lapset leikkivät ja oppivat ohjelmoinnillista ajattelua sekä koodauksen perusperiaatteita ilman näyttöjen apua. Lohkot antavat Codylle komentoja RFID-tägien avulla. Ongelmanratkaisua hauskassa ympäristössä. Sisältö: Cody-auto, 16 lohkoa, Codyn kaupunkiopas (englanninkielinen, suomenkielinen käännös saatavilla) ja USB-C latauskaapeli. Ikäsuositus: 3 - 12-vuotiaille.
Esittelee lapset ohjelmoinnin pariin, ei vaadi aikaisempaa kokemusta. Ohjelmoi verkossa Ozobot Blocklyn avulla tai ilman näyttöä värikoodimerkinnöillä. Ozobot Blocklyllä on viisi taitotasoa, jotka menevät aloittelijasta ammattilaiseen. Värikoodit opettavat loogisen ajattelun perustaitoja, kriittistä ajattelua ja vianetsintää. Sisältö: 1 Evo-robotti, aktiviteettituki, 1 latauskaapeli, 5 kaksikärkistä värikoodaustussia, 1 kotelo ja pääsy yli 700 tunnin ilmaisiin STEAM-luentoihin.
Tekniikka voi olla vaikka kuinka helppoa ja hauskaa! Makey Makey sopii kaiken ikäisille ja rohkaisee oppilaita kokeilemaan ja käyttämään mileikuvitustaan. Poista ohjauskeskus ja käytä sen sijaan pieniä lusikoita. Soita melodioita banaanin avulla. Sisältö: Makey Makey, USB-johto, 7 johdinta hauenleuoilla, 6 asennuslankaa, ohjelehtinen englanniksi.
Koesarja, jossa 10 jännittävää koetta Micro: bitille, esim. LEDien käyttö, moottorit, LDT ja kondensaattorit. Englanninkielinen ohjekirja. Et tarvitse aikaisempaa ohjlemointikokemusta. Micro: bit ei sisälly.
Blue-Bot on ohjelmoitava lattiarobotti Bluetooth-yhteydellä, eli sitä voidaan ohjata tabletilla tai tietokoneella. Ohjelmointi voidaan suorittaa myös robotin päällä olevien painonappien avulla. Uusi, päivitetty versio, mikä tekee robotista luotettavamman liikkeissään ja siinä on "push safe mode", joka vähentää kulumista virheellisen ajon yhteydessä. Tämä vaikuttaa myös äänenvoimakkuuteen ajon aikana, joka on nyt pienempi. Ladattava, USB-kaapeli mukana. Pituus 12 cm. Leveys 10 cm. Valmistettu ABS:stä, POM:sta. Yli 3-vuotiaille.
Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Alkuunpääsy on helppoa useiden erilaisten ohjelmointitehtävien ansiosta. Ozobot Evo-robotti yhdistää oppimispelejä ohjelmointiin, robotiikkaan ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ozobot tarjoaa siis kaikille leikkisän tavan oppia. Pakkaus sisältää EVO-robotin, tehtäväkortit, pelialustan, Ozo-kuoren, 4 eriväristä merkkauskynää, säilytyspussin, USB-latauskaapelin ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Arduino Starter Kitin avulla opiskelijat tutustuvat sekä koodaukseen että elektroniikkaan hauskojen ja mukaansatempaavien projektien kautta, jotka koskevat virtaa, jännitettä, digitaalista logiikkaa jne. Lisäksi esitellään anturit ja toimilaitteet sekä kuinka oppia ymmärtämään digitaalisia ja analogisia signaaleja. Samalla harkjoitetaan kriittistä ajattelua ja ongelmien ratkaisua yhdessä.
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.