Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustankoa saadaksesi Blazerin tanssimaan, valaisemaan jne. Blazer opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA-paristoilla, eivät sisälly. Yli 4-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Varastossa
Symbolit
Tuotetiedot
Tuote: Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustikkua saadaksesi Skyen tanssimaan, valaisemaan jne. Skye opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA paristoilla, ei sisälly. yli 4-vuotiaille.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Piximakey Education Animation yhdistää fyysisen ja digitaalisen maailman luoviin animaatioihin. Puinen laukku on fyysinen työkalupakki, jossa on jalustat, taustat ja erityisesti kehitetty stopmotion -savi. Piximakey-sovellus on digitaalinen työkalu, joka yhdistää kuvia, liikettä ja ääntä. Tallenna elokuva, muokkaa ja jaa muillekin. Pakkaus sisältää säilytyslaatikon, jossa liukuva kansi näyttämöksi, 2 taustaa (lila ja sininen), 5 purkkia animaatiosavea, puiset telineet puhelimelle/tabletille, pikaoppaan ja ladattavan applikaation. Yli 3-vuotiaille.
Hauskat tehtäväkortit opettavat lapsille lukuja ja numerojärjestystä 10:een asti. Lapset muuttuvat etsiviksi ja asettavat laatat vihjeiden avulla oikeille paikoille.
Soveltuu käytettäväksi kaikille vaaleille luonnonkuitukankaille. Hajuttomuutensa ja työvälineiden helpon puhdistattavuuden vuoksi se sopii erityisen hyvin kotikäyttöön, kouluihin, päiväkoteihin jne. Soveltuvuus: Soveltuu käytettäväksi luonnonkuitukankaille.
Sävytys: Lisää väripigmenttiä tarvittava määrä (n. 10-50 g/kg).
Värin kiinnitys: Värin kuivuttua kiinnitä huolellisesti silittäen (n. 30 s -1 min /150-160 °C) tai uuni- tai tunnelilämmöllä: 150 °C 5-7 min.
Pesuohje: Valmiille tuotteelle hellävarainen pesu 40°C nurinpäin käännettynä.
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Stimuloiva lautapeli, joka opettaa lapsia ohjelmoimaan robottihiirtä pitkin pelialustaa poimiakseen mahdollisimman monta juustopalaa. Tutustuttaa yksinkertaiseen koodaukseen, loogiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Mukana englanninkieliset ohjeet (suomenkieliset tulostettavissa). 2-4 pelaajalle. Yli 5-vuotiaille.
Iso kestävä puukehys ja 40 puulaattaa. 10 kaksipuolista tehtäväkorttia kestävästä muovista, 2 kuulaa ja puinen säilytyslaatikko. Materiaalit, jotka harjoittavat loogista ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja. Kuulan tulee päästä alusta loppuun ja lasten tulee selvittää sen reitti ja mitä laattoja tarvitaan tehtävän ratkaisemiseen. Tehtäväkortit antavat opastusta ja tuloksia. Kun kuulan polku on luotu, siitä tulee yhteistyöharjoitus, jolla kuula vierii alusta loppuun. Mukana englanninkielinen käyttöohje. Mitat: puurunko 31 x 31 cm, puulaatat 5,5 x 5,5 cm, tehtäväkortti 13 x 10 cm, puulaatikko 43,5 x 33,5 x 7,5 cm. Yli 3-vuotiaille.
Hauska peli, jossa lapset oppivat ohjelmonnin perusteita erilaisten tehtävien kautta. Ohjeiden seuraaminen, mallin mukaan tekeminen ja koodaus ovat tehtäviä, joilla on paljon yhteistä tietojenkäsittelyn kanssa. Pelissä on kaksi vaikeusastetta, 6 askeleen ohjeet ja 9 askeleen ohjeet. Kahdelle pelaajalle, mutta myös useampi lapsi voi tehdä yhteistyötä. Yli 3-vuotiaille.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.