Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Stimuloiva lautapeli, joka opettaa lapsia ohjelmoimaan robottihiirtä pitkin pelialustaa poimiakseen mahdollisimman monta juustopalaa. Tutustuttaa yksinkertaiseen koodaukseen, loogiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Mukana englanninkieliset ohjeet (suomenkieliset tulostettavissa). 2-4 pelaajalle. Yli 5-vuotiaille.
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Hauska peli, jossa lapset oppivat ohjelmonnin perusteita erilaisten tehtävien kautta. Ohjeiden seuraaminen, mallin mukaan tekeminen ja koodaus ovat tehtäviä, joilla on paljon yhteistä tietojenkäsittelyn kanssa. Pelissä on kaksi vaikeusastetta, 6 askeleen ohjeet ja 9 askeleen ohjeet. Kahdelle pelaajalle, mutta myös useampi lapsi voi tehdä yhteistyötä. Yli 3-vuotiaille.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Tämän setin avulla lapset voivat harjoitella ohjelmoinnin perusteita. Tehtäväkorttien ruudukon avulla lapset tekevät reittejä annetusta kohdasta päättöpisteeseen. Riippuen käytettävien palojen tyypistä ja joskus myös lukumäärästä, voidaan tehtävien tilanteita ja vaikeusasteita vaihdella. Lapset harjoittelevat mm. suuntia, etäisyyksiä ja paikantamista. Useat lapset voivat työskennellä yhtäaikaa jollakin 24 tehtäväkortista, koska jokaiselle on oma magneettitaulu ja 23 magneettista pelipalaa. Näin jokainen lapsi voi työskennellä omalla tasollaan. Yli 4-vuotiaille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustikkua saadaksesi Skyen tanssimaan, valaisemaan jne. Skye opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA paristoilla, ei sisälly. yli 4-vuotiaille.
Hauskat tehtäväkortit opettavat lapsille lukuja ja numerojärjestystä 10:een asti. Lapset muuttuvat etsiviksi ja asettavat laatat vihjeiden avulla oikeille paikoille.
Valitse eläin pelilaudalta ja sitten suunta johon sen tulee kulkea nuolikorttien avulla. Pyydä sitten vastustajaasi tekemään koodijono siten, että hän löytäisi samaan ruutuun. Kun lapset ovat oppineet nuolien ja suunnan merkityksen, vaiheittainen koodaus on luonnollinen askel ohjelmoinnin esittelyssä varhaisessa iässä.
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustankoa saadaksesi Blazerin tanssimaan, valaisemaan jne. Blazer opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA-paristoilla, eivät sisälly. Yli 4-vuotiaille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
LittleBits Educator starter kit opastaa helppoon ohjelmointin pelien ja keksimisen kautta. Elektroniset elementit ohjelmoidaan graafisella lohko-ohjelmoinnilla. Aloittamiseen ei tarvita etukäteisosaamista: oppilaat löytävät askel-askeleelta -ohjeet littlebits -applikaatiiosta. Yli 100 tuntisuunnitelmaa ja vinkkiä sisältyy ja lisää löytyy verkkosivuila. Kaikki littleBits-kappaleet ovat värikoodattuja, magneettisia sekä uudelleen käytettäviä. Sisältö: 5 elektronista elementtiä, USB- sovitin sekä USB-kaapeli, 9V-akku sekä kaapeli, pyöriä, ruuveja, ruuvitaltat, servomoottorin kannattimen, magneettiset kiinnikkeet tarranauhalla, tarrakiinnityksen sekä mekaanisen varren ja asennuslevyt.
Pistekoodaus on lisäosa peleille Koodausta nuolilla ja Koodausta vaiheittain. Tässä opit muuttamaan pitkän koodijonon lyhyemmäksi pisteiden avulla. Käytä pisteitä näyttämään kuin monta kertaa yhden nuolikortin näyttämään suuntaan liikutaan.
Koodausnuolet tutustuttaa lapset ohjelmointiin ilman tietokonetta. Robotin ohjelmoimiseksi lasten tulee oppia käyttämään nuolia ja eri suuntia perille päästäkseen.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.