Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Hauska liikuntapeli, jossa on myös käytettävä muistia. Laatassa on kuva liikkeestä, joka täytyy suorittaa. Mutta pelaajan on myös muistettava liikkeet, jotka toinen pelaaja on tehnyt ja suoritettava myös ne. Pelin jatkuessa tulee lisää ja lisää muistettavia liikkeitä ja pelin voittaa pelaaja, joka muistaa niistä eniten. Sisältää 18 puista laattaa. Koko: ø 8 cm. Ikäsuositus yli 6-vuotiaille.
Laukullinen hauskoja pelejä ja leikkejä, joiden keskeisenä ideana on luova liikunnallinen ilmaisu sekä yhdessä leikkiminen liikkuen. Liikkulaukun peleistä ja leikeistä löytyy niin sisä- kuin ulkokäyttöön sopivia - pantomiimista salapoliisileikkiin, lautapelistä hahmohippaan. Hauskojen leikkien tiimellyksessä kehittyvät niin motoriikka, hahmotuskyky kuin ilmaistutaitokin - sekä ennen kaikkea liikkumisen ilo! Peleissä hyödynnetään kuvakortteja, joissa esiintyy eri tavoin liikkuvia hahmoja. Liiku erilaisina eläiminä, kulkuneuvoina, esineinä, satuhahmoina ja urheilijoina ja tee jumppaliikkeitä jumppakorttien mukaan. 14 tunnekortilla hahmosi saa vielä tunteet.Miten liikkuisi esimerkiksi ujo robotti tai kiireinen pingviini? Liikkulaukku sisältää 84 värikästä kuvakorttia, nopan ja 6 pelinappulaa sekä peliohjevihkosen. Ohjeet suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Sisältää 100 hauskaa tehtävää. Korteissa tutkitaan säätä ja luontoa, kuulostellaan kirjaimia, etsitään eroja, lasketaan lukumääriä ja paljon muuta innostavaa. Korttia kääntämällä on helppo itse tarkistaa oikea vastaus, jos sormenpää kurkistaa reiästä, jota Yrre-orava osoittaa, on vastaus osunut oikeaan. Ikäsuositus 4-6 -vuotiaille.
Hauskassa pelissä opitaan ilmaisemaan itseään sekä sanallisesti että kehon kielellä. Pelaaja heittää värinoppaa ja nostaa pöydältä vastaavan värisen kortin, kääntää tiimalasin ja aloittaa näyttelemisen. Pelaaja, joka arvaa oikein, saa kortin ja eniten kortteja kerännyt pelaaja voittaa. Pakkauksessa on 40 korttia, joiden aiheina ovat eläimet, esineet, arkiaskareet ja toiminta. Yli 3-vuotiaille.
Pelissä on 55 korttia, jokaisessa kortissa on 8 kuvaa. Jokaisessa on kortissa on myös yksi yhteinen kuva. Pelin ideana on löytää vastapelaajaa nopeammin yhteinen kuva ja se voi olla yllättävän vaikeaa. Peli sopii kaikille, jotka pitävät peleistä, joissa vaaditaan reagointinopeutta ja huomiokykyä. Paketissa on ohjeet viidelle peliversiolle. 2 – 8 pelaajalle. Peliaika noin 15 minuuttia. Noin yli 6-vuotiaille.
Uusi ja paranneltu versio klassisesta pöytäjääkiekkopelistä: jää on 25% paksumpaa, kiekot ja maalit ovat uudet. Pelaajia kontrolloidaan ja kiekko laukaistaa tankojen avulla. Suomi vs Ruotsi/Canada. Helppo ja nopea asentaa. Koko 96 x 50 cm.
Isossa strategiapelissä on 60 XL-kokoista palaa. Peliä voi pelata usealla tavalla: rakenna ensin korkea torni ja ota siitä pois palikka ja aseta se tornin päälle ilman että torni kaatuu tai värinoppa määrää minkä värinen palikka on otettava pois. Ole varovainen - torni ei saa kaatua! Palikat ovat puuta. Sisältää myös säilytyspussin. Yli 4-vuotiaille.
Stigan jalkapallopeli tarjoaa oivan vaihtoehdon maineikkaalle jääkiekkopelille. Jalkapallopeli toimitetaan Ruotsin ja Tanskan joukkueiden pelipaitoihin sonnustautuneilla pelaajilla. Koko: 94 x 50 cm. Yli 3-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.