Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi

Ohjelmoinnin ja robotiikan tuotteet varhaiskasvatukseen

  • Blue-Bot -lattiarobotti, 6 kpl luokkapakkaus

    Blue-Bot -lattiarobotti, 6 kpl luokkapakkaus

    Tuotenro: 56619
    6 kappaletta Blue-Bot -lattiarobotteja ( 56611) ja latausasema yhdessä pakkauksessa.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Blue-Bot -läpinäkyvä ruudukkomatto

    Blue-Bot -läpinäkyvä ruudukkomatto

    Tuotenro: 56628
    Aseta matto valmiiden mattojen päälle tai suunnittele oma mattosi esim. kuvakorttien avulla. Matto sopii käytettäväksi kaikenlaisten oppimistuokioiden aikana. Mitat 60 x 60 cm. PVC:tä, ei sisällä ftalaatteja. Yli 3-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Bee-Bot -lattiarobotti, 6 kpl luokkapakkaus

    Bee-Bot -lattiarobotti, 6 kpl luokkapakkaus

    Tuotenro: 56653
    Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa. Pakkauksessa 6 kpl ladattavia robotteja ja latausasema, jossa kaikki robotit voidaan ladata samanaikaisesti. Mitat 13 x 10 cm.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Blue-Bot -matot 3 kpl

    Blue-Bot -matot 3 kpl

    Tuotenro: 56618
    Kolme erilaista Blue-Bot -mattoa yhdessä setissä. Katumatto, maatilamatto, värit ja muodot - matto. PVC:tä, ilman kiellettyjä ftalaatteja.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Sphero indi Learning Kit

    Sphero indi Learning Kit

    Tuotenro: 135011
    Indi on helppokäyttöinen oppimisrobotti lapsille. Indi inspiroi leikkipohjaista STEAM-oppimista. Indilla on mahdollista suunnitella ja rakentaa labyrinttejä ja se tutustuttaa kriittiseen ajatteluun, ongelmanratkaisuun ja teitotekniseen ajatteluun. Rakenna sokkeloita, ratkaise palapelejä ja ota ratti hallintaan ajaaksesi. Opeta koodauskonsepteja aloittelijoille ja käynnistä ohjelmointiajattelu ilmaisella Sphero Edu Jr -sovelluksella. Indin latausaika 1h 40 min. Käyttöaika täydellä latauksella> 1h. Suurin nopeus ~ 1,6 m/s ja kantama bluetoothilla 10 m. Ohjelmointi sisäänrakennetun värinsensorin avulla. Setti sisältää robotin, latausjohdon, lakioppaan, "Beginners Guide to Programming Booklet"-oppaan, 30 eriväristä korttia, 500+ teippipalaa värikorttien kiinnittämiseen ja 2 tarra-arkkia.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Sphero indi Student Kit

    Sphero indi Student Kit

    Tuotenro: 135012
    STEAM-oppimissetti 1-3 opiskelijalle kerrallaan tai täydentävä setti indi Classroom Packiin. Setti tutustuttaa tietoteknisen ajattelun perusteisiin, STEAMiin ja tietojenkäsittelyn periaatteisiin ja kannustaa avoimeen leikkiin perustuvaan oppimiseen tosielämän skenaarioissa. Valitse yksinkertaisempaa ohjelmointia sisäänrakennetun värisensorin avulla tai anna oppilaiden testata taitojaan käyttämällä useampia koodausvaihtoehtoja ilmaisessa Sphero Edu Jr -sovelluksessa. Setti sisältää robotin, 20 kestävää silikonilaattaa, säilytyslaukun, 15 “Beginner’s Programming Challenge Cards"-kortteja, pikaoppaan, 2 tarra-arkkia ja latausjohdon.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Sphero indi Classroom Pack

    Sphero indi Classroom Pack

    Tuotenro: 135013
    Indi luokkapakkaus tarjoaa resurssit ja työkalut mielenkiinnon herättämiseen tietoteknistä ajattelua, STEAMia ja tietojenkäsittelyoppia kohtaan. Näytötön ohjelmointi sisäänrakennetun värisensorin avulla, Lisää haasteita löytyy ilmaisesta Sphero Edu Jr -sovelluksesta. Setti sisältää 8 robottia, 8 säilytyskoteloa, luokkakassin, 8 robotin latauslaukun, "Educator Guide"-oppaan, 160 kestävää silikonilaattaa), 120 “Beginner’s Programming Challenge Cards”-korttia, 60 värillistä vaihtokortta ja 2 tarra-arkkia.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    BRIO Code & Go mehiläinen

    BRIO Code & Go mehiläinen

    Tuotenro: 118879
    Suloinen mehiläinen seuraa liikekuvioita, joita lapsi on ohjelmoinnut painikkeilla. Lelulla leikkiminen johdattaa pienen lapsen varhaiseen STEM-oppimiseen ja ohjelmointiin. Ääni- ja valoefektit pitävät mielenkiinnon yllä ja innostavat tutkimaan enemmän. Toimii 4 kpl vahvoilla AAA-paristolla, eivät sisälly. Valitettavasti ladattavat patterit eivät käy tälle tuotteelle. Mitat: 11 x 13 x 11 cm (LxSxK). Yli 2-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Glow and Go Bot

    Glow and Go Bot

    Tuotenro: 134891
    Viehättävä ja interaktiivinen robotti vangitsee pienten lasten huomion. Robotissa on yksinkertaiset ja selkeät säätimet. Nuolinäppäimillä valitaan kulkusuunta. Sensoriset valoefektit ovat jännittävät ja iloinen musiikki rohkaisee lapsia liikkumaan vapaasti. Ladataan USB-kaapelilla, käyttöaika 2 tuntia. USB-kaapeli sisältyy pakkaukseen. Vain sisäkäyttöön. Puhdista kostealla liinalla. Mitat: 28,5 x 27 x 10 cm (L x S x K). ABS-muovia. Yli 10 kk.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    BRIO Radio-ohjattava kilpa-auto

    BRIO Radio-ohjattava kilpa-auto

    Tuotenro: 12496
    Radio-ohjattava Brion klassinen kilpa-auto. Helppokäyttöinen kauko-ohjain pienemmillekin lapselle. Kehittää motoriikkaa ja auttaa hauskalla tavalla ymmärtää syy-seuraussuhdetta. Tarvitsee 7 kpl AA -paristoa (ei sisälly). Auton pituus 26 cm. Yli 2-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Piximakey Education Animation

    Piximakey Education Animation

    Tuotenro: 136805
    Piximakey Education Animation yhdistää fyysisen ja digitaalisen maailman luoviin animaatioihin. Puinen laukku on fyysinen työkalupakki, jossa on jalustat, taustat ja erityisesti kehitetty stopmotion -savi. Piximakey-sovellus on digitaalinen työkalu, joka yhdistää kuvia, liikettä ja ääntä. Tallenna elokuva, muokkaa ja jaa muillekin. Pakkaus sisältää säilytyslaatikon, jossa liukuva kansi näyttämöksi, 2 taustaa (lila ja sininen), 5 purkkia animaatiosavea, puiset telineet puhelimelle/tabletille, pikaoppaan ja ladattavan applikaation. Yli 3-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Makeblock mTiny Discover Kit

    Makeblock mTiny Discover Kit

    Tuotenro: 125024
    mTiny on esiopetuksen ja ala-asteen koulutusrobotti. Sitä ohjataan lukukynällä, joka lukee ohjelmointilaatat ja perustuu ohjelmointikieleen Scratch jr. Palapelilaatoista tulee teemakarttoja. Robotti voidaan myös ohjelmoida suorittamaan useita komentoja, kuten pidemmät liikkumiset, liikkeet ja animaatiot äänen ja valon kautta. mTinyssaei ole näyttöä, eikä sen käyttö vaadi tietokonetta tai tablettia. mTinyllä on yli 10 erilaista tunneilmaisua ja 300 äänitehosetta. Tämä antaa mahdollisuuden työskennellä tunteiden ja tarinankerronnan kanssa. Perustoiminnot: Suuntakomennot, ääni ja valo. Sisäänrakennettu akku, ladattava mukana toimitetulla USB-kaapelilla. Sisältö: robotti, lukukynä, 81 ohjelmointilohkoa, 24 palapelilevyä, erilaisia aktiviteetti- ja teemakortteja, 3 robottinaamaria, lipputanko, 8 lippua, pikaopas, mikro-USB 2-in-1 kaapeli. Yli 4-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Makeblock mTiny Arki ja Aarrejahti

    Makeblock mTiny Arki ja Aarrejahti

    Tuotenro: 137219
    Lisävarustesetti Makeblock mTinylle. Sisältää karttoja ja koodauskortteja arkielämään ja aarteenetsintään. Opastaa aikaiseen ohjelmointiin ja loogiseen ajatteluun. Yli 4-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Rolf - Pikselikivaa

    Rolf - Pikselikivaa

    Tuotenro: 130518
    Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Rolf - Koodaa pixeleinä

    Rolf - Koodaa pixeleinä

    Tuotenro: 130511
    Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Oletko unohtanut salasanasi?

Haluatko tehdä ostoksia?

Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset. Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.

Rekisteröidy

Vaihda salasana

Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.