Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Aseta matto valmiiden mattojen päälle tai suunnittele oma mattosi esim. kuvakorttien avulla. Matto sopii käytettäväksi kaikenlaisten oppimistuokioiden aikana. Mitat 60 x 60 cm. PVC:tä, ei sisällä ftalaatteja. Yli 3-vuotiaille.
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa. Pakkauksessa 6 kpl ladattavia robotteja ja latausasema, jossa kaikki robotit voidaan ladata samanaikaisesti. Mitat 13 x 10 cm.
Indi on helppokäyttöinen oppimisrobotti lapsille. Indi inspiroi leikkipohjaista STEAM-oppimista. Indilla on mahdollista suunnitella ja rakentaa labyrinttejä ja se tutustuttaa kriittiseen ajatteluun, ongelmanratkaisuun ja teitotekniseen ajatteluun. Rakenna sokkeloita, ratkaise palapelejä ja ota ratti hallintaan ajaaksesi. Opeta koodauskonsepteja aloittelijoille ja käynnistä ohjelmointiajattelu ilmaisella Sphero Edu Jr -sovelluksella. Indin latausaika 1h 40 min. Käyttöaika täydellä latauksella> 1h. Suurin nopeus ~ 1,6 m/s ja kantama bluetoothilla 10 m. Ohjelmointi sisäänrakennetun värinsensorin avulla. Setti sisältää robotin, latausjohdon, lakioppaan, "Beginners Guide to Programming Booklet"-oppaan, 30 eriväristä korttia, 500+ teippipalaa värikorttien kiinnittämiseen ja 2 tarra-arkkia.
Suloinen mehiläinen seuraa liikekuvioita, joita lapsi on ohjelmoinnut painikkeilla. Lelulla leikkiminen johdattaa pienen lapsen varhaiseen STEM-oppimiseen ja ohjelmointiin. Ääni- ja valoefektit pitävät mielenkiinnon yllä ja innostavat tutkimaan enemmän. Toimii 4 kpl vahvoilla AAA-paristolla, eivät sisälly. Valitettavasti ladattavat patterit eivät käy tälle tuotteelle. Mitat: 11 x 13 x 11 cm (LxSxK). Yli 2-vuotiaille.
Radio-ohjattava Brion klassinen kilpa-auto. Helppokäyttöinen kauko-ohjain pienemmillekin lapselle. Kehittää motoriikkaa ja auttaa hauskalla tavalla ymmärtää syy-seuraussuhdetta. Tarvitsee 7 kpl AA -paristoa (ei sisälly). Auton pituus 26 cm. Yli 2-vuotiaille.
mTiny on esiopetuksen ja ala-asteen koulutusrobotti. Sitä ohjataan lukukynällä, joka lukee ohjelmointilaatat ja perustuu ohjelmointikieleen Scratch jr. Palapelilaatoista tulee teemakarttoja. Robotti voidaan myös ohjelmoida suorittamaan useita komentoja, kuten pidemmät liikkumiset, liikkeet ja animaatiot äänen ja valon kautta. mTinyssaei ole näyttöä, eikä sen käyttö vaadi tietokonetta tai tablettia. mTinyllä on yli 10 erilaista tunneilmaisua ja 300 äänitehosetta. Tämä antaa mahdollisuuden työskennellä tunteiden ja tarinankerronnan kanssa. Perustoiminnot: Suuntakomennot, ääni ja valo. Sisäänrakennettu akku, ladattava mukana toimitetulla USB-kaapelilla. Sisältö: robotti, lukukynä, 81 ohjelmointilohkoa, 24 palapelilevyä, erilaisia aktiviteetti- ja teemakortteja, 3 robottinaamaria, lipputanko, 8 lippua, pikaopas, mikro-USB 2-in-1 kaapeli. Yli 4-vuotiaille.
Lisävarustesetti Makeblock mTinylle. Sisältää karttoja ja koodauskortteja arkielämään ja aarteenetsintään. Opastaa aikaiseen ohjelmointiin ja loogiseen ajatteluun. Yli 4-vuotiaille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.