Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Muutama jäljellä – mahdollisesti pidempi toimitusaika
Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
Alennus on 50% listahinnasta. Kampanjahinta voimassa 14.6.2024 saakka. Kirjautuneena käyttäjänä näet lopullisen asiakashintasi, joka on joko kampanja- tai sopimushinta, sen mukaan kumpi on edullisempi.
Alennus on 30% listahinnasta. Kampanjahinta voimassa 14.6.2024 saakka. Kirjautuneena käyttäjänä näet lopullisen asiakashintasi, joka on joko kampanja- tai sopimushinta, sen mukaan kumpi on edullisempi.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Anturit mahdollistavat yhteyden muihin Bee-Boteihin ja Blue-Boteihin. Mahdollisuus tallentaa ja toistaa ääntä. Ladattava. Mitat 12 x 10 cm. Yli 3-vuotiaille.
Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
Duplo-sarjaan perustuva ohjelmoinnillisen ajattelun taitoja opettava junarata. 234 osaa. Voidaan käyttää manuaalisesti väripalikoiden avulla tai tabletin avustuksella. Jopa kuusi lasta voi leikkiä radalla kerrallaan, yhdessä työskennellen lapset ratkaisevat ongelmia, tutkivat syytä ja seurauksia sekä kertovat tarinoita. Tehtävien aihealueita ovat mm. matemaattiset taidot, tunnetaidot ja musiikki. Valmiit opettajanmateriaalit lähes kahteenkymmeneen opetustuokioon tarjolla useilla kielillä. Käytettävä tablettisovellus on ilmainen eikä sisällä lisenssimaksuja. Toimii 4 x AAA -paristoilla (meiltä saat hankittua erikseen myös ladattavat paristot ja laturin). Ikäsuositus 2-5 vuotta.
mTiny on esiopetuksen ja ala-asteen koulutusrobotti. Sitä ohjataan lukukynällä, joka lukee ohjelmointilaatat ja perustuu ohjelmointikieleen Scratch jr. Palapelilaatoista tulee teemakarttoja. Robotti voidaan myös ohjelmoida suorittamaan useita komentoja, kuten pidemmät liikkumiset, liikkeet ja animaatiot äänen ja valon kautta. mTinyssaei ole näyttöä, eikä sen käyttö vaadi tietokonetta tai tablettia. mTinyllä on yli 10 erilaista tunneilmaisua ja 300 äänitehosetta. Tämä antaa mahdollisuuden työskennellä tunteiden ja tarinankerronnan kanssa. Perustoiminnot: Suuntakomennot, ääni ja valo. Sisäänrakennettu akku, ladattava mukana toimitetulla USB-kaapelilla. Sisältö: robotti, lukukynä, 81 ohjelmointilohkoa, 24 palapelilevyä, erilaisia aktiviteetti- ja teemakortteja, 3 robottinaamaria, lipputanko, 8 lippua, pikaopas, mikro-USB 2-in-1 kaapeli. Yli 4-vuotiaille.
Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Alkuunpääsy on helppoa useiden erilaisten ohjelmointitehtävien ansiosta. Ozobot Evo-robotti yhdistää oppimispelejä ohjelmointiin, robotiikkaan ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ozobot tarjoaa siis kaikille leikkisän tavan oppia. Pakkaus sisältää EVO-robotin, tehtäväkortit, pelialustan, Ozo-kuoren, 4 eriväristä merkkauskynää, säilytyspussin, USB-latauskaapelin ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.