Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi

Hopspots

Tuotenro: 56846
Hopspotsin avulla liikkuminen on yhteisöllistä ja hauskaa. Hopspots-sovellus ladataan Ipadille tai IPhoneen ja tämän jälkeen Hopspots on valmiina käyttöön. Toiminta perustuu ohjelmoitaviin laattoihin, joiden avulla voidaan mm. pelata, seikkailla ja soittaa soittimia. Sisältö: 12 laattaa, Hopspots-teline, jossa kaiutin ja laturi.

Tuotetiedot

  • Tuote: Hopspots

Muutkin ostivat

  • Haitta-aineeton
    Aktiivista ohjelmointia

    Aktiivista ohjelmointia

    Tuotenro: 56624
    Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Pingviini valmistava koodaussetti

    Pingviini valmistava koodaussetti

    Tuotenro: 118603
    Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Robottikoodausta

    Robottikoodausta

    Tuotenro: 129506
    Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Osmo Genius Kit

    Osmo Genius Kit

    Tuotenro: 56682
    Osmo Genius Kit koostuu viidestä pelistä, jotka ladataan applikaatioina App Storesta. Asenna vain applikaatio, laita iPad telineeseen, kokoa mukana tuleva heijastuslaite ja kaikki on valmiina käyttöön! Genius Kit sisältää seuraavat pelit: Numbers, Masterpiece, Words, Tangram ja Newton. HUOM! Osmo Genius Kit tarvitsee iPadin (ei sisälly). Yli 5-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Rolf - Koodausta vaiheittain

    Rolf - Koodausta vaiheittain

    Tuotenro: 130516
    Valitse eläin pelilaudalta ja sitten suunta johon sen tulee kulkea nuolikorttien avulla. Pyydä sitten vastustajaasi tekemään koodijono siten, että hän löytäisi samaan ruutuun. Kun lapset ovat oppineet nuolien ja suunnan merkityksen, vaiheittainen koodaus on luonnollinen askel ohjelmoinnin esittelyssä varhaisessa iässä.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Vastaavat tuotteet

    • Bee-Bot -lattiarobotti

      Bee-Bot -lattiarobotti

      Tuotenro: 55205
      Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Anturit mahdollistavat yhteyden muihin Bee-Boteihin ja Blue-Boteihin. Mahdollisuus tallentaa ja toistaa ääntä. Ladattava. Mitat 12 x 10 cm. Yli 3-vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Aktiivista ohjelmointia

      Aktiivista ohjelmointia

      Tuotenro: 56624
      Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      LEGO® Education Coding Express

      LEGO® Education Coding Express

      Tuotenro: 15258
      Duplo-sarjaan perustuva ohjelmoinnillisen ajattelun taitoja opettava junarata. 234 osaa. Voidaan käyttää manuaalisesti väripalikoiden avulla tai tabletin avustuksella. Jopa kuusi lasta voi leikkiä radalla kerrallaan, yhdessä työskennellen lapset ratkaisevat ongelmia, tutkivat syytä ja seurauksia sekä kertovat tarinoita. Tehtävien aihealueita ovat mm. matemaattiset taidot, tunnetaidot ja musiikki. Valmiit opettajanmateriaalit lähes kahteenkymmeneen opetustuokioon tarjolla useilla kielillä. Käytettävä tablettisovellus on ilmainen eikä sisällä lisenssimaksuja. Toimii 4 x AAA -paristoilla (meiltä saat hankittua erikseen myös ladattavat paristot ja laturin). Ikäsuositus 2-5 vuotta.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Makeblock mTiny Discover Kit

      Makeblock mTiny Discover Kit

      Tuotenro: 125024
      mTiny on esiopetuksen ja ala-asteen koulutusrobotti. Sitä ohjataan lukukynällä, joka lukee ohjelmointilaatat ja perustuu ohjelmointikieleen Scratch jr. Palapelilaatoista tulee teemakarttoja. Robotti voidaan myös ohjelmoida suorittamaan useita komentoja, kuten pidemmät liikkumiset, liikkeet ja animaatiot äänen ja valon kautta. mTinyssaei ole näyttöä, eikä sen käyttö vaadi tietokonetta tai tablettia. mTinyllä on yli 10 erilaista tunneilmaisua ja 300 äänitehosetta. Tämä antaa mahdollisuuden työskennellä tunteiden ja tarinankerronnan kanssa. Perustoiminnot: Suuntakomennot, ääni ja valo. Sisäänrakennettu akku, ladattava mukana toimitetulla USB-kaapelilla. Sisältö: robotti, lukukynä, 81 ohjelmointilohkoa, 24 palapelilevyä, erilaisia aktiviteetti- ja teemakortteja, 3 robottinaamaria, lipputanko, 8 lippua, pikaopas, mikro-USB 2-in-1 kaapeli. Yli 4-vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Ozobot Evo Crystal White

      Ozobot Evo Crystal White

      Tuotenro: 56670
      Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Alkuunpääsy on helppoa useiden erilaisten ohjelmointitehtävien ansiosta. Ozobot Evo-robotti yhdistää oppimispelejä ohjelmointiin, robotiikkaan ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ozobot tarjoaa siis kaikille leikkisän tavan oppia. Pakkaus sisältää EVO-robotin, tehtäväkortit, pelialustan, Ozo-kuoren, 4 eriväristä merkkauskynää, säilytyspussin, USB-latauskaapelin ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    Oletko unohtanut salasanasi?

    Haluatko tehdä ostoksia?

    Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset. Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.

    Rekisteröidy

    Vaihda salasana

    Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.