Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustikkua saadaksesi Skyen tanssimaan, valaisemaan jne. Skye opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA paristoilla, ei sisälly. yli 4-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Varastossa
Symbolit
Tuotetiedot
Tuote: Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustankoa saadaksesi Blazerin tanssimaan, valaisemaan jne. Blazer opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA-paristoilla, eivät sisälly. Yli 4-vuotiaille.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Indi on helppokäyttöinen oppimisrobotti lapsille. Indi inspiroi leikkipohjaista STEAM-oppimista. Indilla on mahdollista suunnitella ja rakentaa labyrinttejä ja se tutustuttaa kriittiseen ajatteluun, ongelmanratkaisuun ja teitotekniseen ajatteluun. Rakenna sokkeloita, ratkaise palapelejä ja ota ratti hallintaan ajaaksesi. Opeta koodauskonsepteja aloittelijoille ja käynnistä ohjelmointiajattelu ilmaisella Sphero Edu Jr -sovelluksella. Indin latausaika 1h 40 min. Käyttöaika täydellä latauksella> 1h. Suurin nopeus ~ 1,6 m/s ja kantama bluetoothilla 10 m. Ohjelmointi sisäänrakennetun värinsensorin avulla. Setti sisältää robotin, latausjohdon, lakioppaan, "Beginners Guide to Programming Booklet"-oppaan, 30 eriväristä korttia, 500+ teippipalaa värikorttien kiinnittämiseen ja 2 tarra-arkkia.
Hauskat tehtäväkortit opettavat lapsille lukuja ja numerojärjestystä 10:een asti. Lapset muuttuvat etsiviksi ja asettavat laatat vihjeiden avulla oikeille paikoille.
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Hauska peli, jossa lapset oppivat ohjelmonnin perusteita erilaisten tehtävien kautta. Ohjeiden seuraaminen, mallin mukaan tekeminen ja koodaus ovat tehtäviä, joilla on paljon yhteistä tietojenkäsittelyn kanssa. Pelissä on kaksi vaikeusastetta, 6 askeleen ohjeet ja 9 askeleen ohjeet. Kahdelle pelaajalle, mutta myös useampi lapsi voi tehdä yhteistyötä. Yli 3-vuotiaille.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Hauskat tehtäväkortit opettavat lapsille lukuja ja numerojärjestystä 10:een asti. Lapset muuttuvat etsiviksi ja asettavat laatat vihjeiden avulla oikeille paikoille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.