Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
KUBO Coding+ -ohjelmointipalojen avulla pystyt laajentamaan KUBO-robotin toiminnallisuuksia. Voit ohjelmoida robotin pysähtymään, kulkemaan eri nopeuksilla, kääntymään halutun astemäärän, kulkemaan takaperin sekä tekemään u-käännöksen. 36 KUBO coding+ -ohjelmointipalaa tuovat aivan uuden ulottuvuuden ohjemoinnin harjoitteluun. Nettisivulta kubo.education löydät tuntisuunnitelmia, opetusvideoita sekä suomenkielisen aloitusoppaan. Käyttääksesi ohjelmointipaloja tarvitset KUBO aloituspakkauksen, 4-pakkauksen tai luokkapakkauksen. Yli 4-vuotiaille.
44 ohjelmointipalaa mahdollistavat entistäkin kehittyneemmän ohjelmoinnin KUBO:lla. Voit harjoittaa muuttujia, ehtoja (jos/niin, tosi/epätosi, suurempi/pienempi kuin) ja tapahtumia. Coding ++ tuntisuunnitelmia, video-oppaita, projektipaketteja ja pikaoppaan voi ladata KUBO.education -sivulta. Coding++ on KUBO:n edistynein koodisetti, joka nostaa oppilaiden ohjelmointitaidot seuraavalle tasolle. Käyttääksesi ohjelmointipaloja tarvitset KUBO aloituspakkauksen, 4-pakkauksen tai luokkapakkauksen. Yli 4-vuotiaille.
Aseta matto valmiiden mattojen päälle tai suunnittele oma mattosi esim. kuvakorttien avulla. Matto sopii käytettäväksi kaikenlaisten oppimistuokioiden aikana. Mitat 60 x 60 cm. PVC:tä, ei sisällä ftalaatteja. Yli 3-vuotiaille.
STEAM-oppimissetti 1-3 opiskelijalle kerrallaan tai täydentävä setti indi Classroom Packiin. Setti tutustuttaa tietoteknisen ajattelun perusteisiin, STEAMiin ja tietojenkäsittelyn periaatteisiin ja kannustaa avoimeen leikkiin perustuvaan oppimiseen tosielämän skenaarioissa. Valitse yksinkertaisempaa ohjelmointia sisäänrakennetun värisensorin avulla tai anna oppilaiden testata taitojaan käyttämällä useampia koodausvaihtoehtoja ilmaisessa Sphero Edu Jr -sovelluksessa. Setti sisältää robotin, 20 kestävää silikonilaattaa, säilytyslaukun, 15 “Beginner’s Programming Challenge Cards"-kortteja, pikaoppaan, 2 tarra-arkkia ja latausjohdon.
10 kpl LEGO Education Spike Essential Settiä samalla kertaa. SPIKE Essential on osa LEGO Learning System -järjestelmää ja tarjoaa standardoituja STEAM-oppitunteja viidessä jaksossa, joista jokainen sisältää kahdeksan 45 minuutin oppituntia. Jokainen oppitunti sisältää online -oppituntisuunnitelmia, jotka täydentävät matematiikkaa ja kielitaitoa. Saatavilla on myös arviontimateriaalia ja videoita opettajien tueksi. 2450 osaa. Yli 6-vuotiaille.
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa. Pakkauksessa 6 kpl ladattavia robotteja ja latausasema, jossa kaikki robotit voidaan ladata samanaikaisesti. Mitat 13 x 10 cm.
Kaikki, mitä tarvitset päästäksesi alkuun Bee-Botilla! Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Bee-Bot liikkuu yhdellä painalluksella 15 cm tai kääntyy 90° ja muistiin mahtuu jopa 40 toimintoa.. Pakkaus sisältää ladattavan Bee-Bot robotin, Aarresaarimaton, Katunäkymämaton, kaksi läpinäkyvää ruutumattoa, 49 koodikorttia ja 10 valkoista "Clip on" kuorta.
LEGO® Education SPIKE™ Prime Set on STEAM -oppimistyökalu peruskouluun luokille 5. - 9. STEAM-aineita ovat luonnontieteet, teknologia, insinööritaito, taideaineet ja matematiikka. Sarjassa yhdistyvät värikkäät LEGO-rakennusosat, helppokäyttöinen laitteisto ja intuitiivinen, vedä ja pudota -tyyppinen, Scratchiin perustuva lohko-ohjelmointikieli. Spike opettaa kriittistä ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja kaikentasoisille oppilaille leikinomaisen tekemisen kautta. Ohjelmoitava keskusyksikkö on kehittynyt, mutta helppokäyttöinen ja siinä on 6 in/out -porttia, paneeli 5x5 ledillä, Bluetooth-yhteys, kaiutin, 6-akselinen gyroskooppi ja ladattava akku. Mukana olevien moottoreiden, antureide ja LEGO-rakennusosisen avulla oppilaat voivat rakentaa robotteja ja muita interaktiivisia malleja. Kestävä säilytyslaatikko ja 2 settiä lajitettelualustoja sisältyy. Mukana on myös ohjeita, aplikaatio ja verkkopohjaiset tuntisuunnitelmat.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.