Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Tämä hands-on-ratkaisu on kaikki, mitä tarvitaan ohjelmoinnin ja tietoteknisen ajattelun opettamiseksi lapsille. Opi reitit, funktiot ja luupit parilla helpolla, loogisella askeleella. Kattavat tuntisuunnitelmat ja oppaat helpottavat opettajan työtä uusien haasteiden löytämiseksi. KUBO on helppokäyttöinen ja käytännöllinen eikä sen kanssa tarvita erillistä näyttöä. Setin sisältö: 1 robotti, 1 USB -latauskaapeli, koodauslaatat ja aktiviteettikartta. Yli 4-vuotiaille.
STEAM-oppimissetti 1-3 opiskelijalle kerrallaan tai täydentävä setti indi Classroom Packiin. Setti tutustuttaa tietoteknisen ajattelun perusteisiin, STEAMiin ja tietojenkäsittelyn periaatteisiin ja kannustaa avoimeen leikkiin perustuvaan oppimiseen tosielämän skenaarioissa. Valitse yksinkertaisempaa ohjelmointia sisäänrakennetun värisensorin avulla tai anna oppilaiden testata taitojaan käyttämällä useampia koodausvaihtoehtoja ilmaisessa Sphero Edu Jr -sovelluksessa. Setti sisältää robotin, 20 kestävää silikonilaattaa, säilytyslaukun, 15 “Beginner’s Programming Challenge Cards"-kortteja, pikaoppaan, 2 tarra-arkkia ja latausjohdon.
mTiny on esiopetuksen ja ala-asteen koulutusrobotti. Sitä ohjataan lukukynällä, joka lukee ohjelmointilaatat ja perustuu ohjelmointikieleen Scratch jr. Palapelilaatoista tulee teemakarttoja. Robotti voidaan myös ohjelmoida suorittamaan useita komentoja, kuten pidemmät liikkumiset, liikkeet ja animaatiot äänen ja valon kautta. mTinyssaei ole näyttöä, eikä sen käyttö vaadi tietokonetta tai tablettia. mTinyllä on yli 10 erilaista tunneilmaisua ja 300 äänitehosetta. Tämä antaa mahdollisuuden työskennellä tunteiden ja tarinankerronnan kanssa. Perustoiminnot: Suuntakomennot, ääni ja valo. Sisäänrakennettu akku, ladattava mukana toimitetulla USB-kaapelilla. Sisältö: robotti, lukukynä, 81 ohjelmointilohkoa, 24 palapelilevyä, erilaisia aktiviteetti- ja teemakortteja, 3 robottinaamaria, lipputanko, 8 lippua, pikaopas, mikro-USB 2-in-1 kaapeli. Yli 4-vuotiaille.
Indi luokkapakkaus tarjoaa resurssit ja työkalut mielenkiinnon herättämiseen tietoteknistä ajattelua, STEAMia ja tietojenkäsittelyoppia kohtaan. Näytötön ohjelmointi sisäänrakennetun värisensorin avulla, Lisää haasteita löytyy ilmaisesta Sphero Edu Jr -sovelluksesta. Setti sisältää 8 robottia, 8 säilytyskoteloa, luokkakassin, 8 robotin latauslaukun, "Educator Guide"-oppaan, 160 kestävää silikonilaattaa), 120 “Beginner’s Programming Challenge Cards”-korttia, 60 värillistä vaihtokortta ja 2 tarra-arkkia.
KUBO Coding+ -ohjelmointipalojen avulla pystyt laajentamaan KUBO-robotin toiminnallisuuksia. Voit ohjelmoida robotin pysähtymään, kulkemaan eri nopeuksilla, kääntymään halutun astemäärän, kulkemaan takaperin sekä tekemään u-käännöksen. 36 KUBO coding+ -ohjelmointipalaa tuovat aivan uuden ulottuvuuden ohjemoinnin harjoitteluun. Nettisivulta kubo.education löydät tuntisuunnitelmia, opetusvideoita sekä suomenkielisen aloitusoppaan. Käyttääksesi ohjelmointipaloja tarvitset KUBO aloituspakkauksen, 4-pakkauksen tai luokkapakkauksen. Yli 4-vuotiaille.
44 ohjelmointipalaa mahdollistavat entistäkin kehittyneemmän ohjelmoinnin KUBO:lla. Voit harjoittaa muuttujia, ehtoja (jos/niin, tosi/epätosi, suurempi/pienempi kuin) ja tapahtumia. Coding ++ tuntisuunnitelmia, video-oppaita, projektipaketteja ja pikaoppaan voi ladata KUBO.education -sivulta. Coding++ on KUBO:n edistynein koodisetti, joka nostaa oppilaiden ohjelmointitaidot seuraavalle tasolle. Käyttääksesi ohjelmointipaloja tarvitset KUBO aloituspakkauksen, 4-pakkauksen tai luokkapakkauksen. Yli 4-vuotiaille.
Viehättävä ja interaktiivinen robotti vangitsee pienten lasten huomion. Robotissa on yksinkertaiset ja selkeät säätimet. Nuolinäppäimillä valitaan kulkusuunta. Sensoriset valoefektit ovat jännittävät ja iloinen musiikki rohkaisee lapsia liikkumaan vapaasti. Ladataan USB-kaapelilla, käyttöaika 2 tuntia. USB-kaapeli sisältyy pakkaukseen. Vain sisäkäyttöön. Puhdista kostealla liinalla. Mitat: 28,5 x 27 x 10 cm (L x S x K). ABS-muovia. Yli 10 kk.
Bee-Bot on hauska ja kestävä lattiarobotti päiväkotiin ja alaluokille. Helppo ohjelmoida kulkemaan halutulla tavalla muutamalla napin painalluksella. Anturit mahdollistavat yhteyden muihin Bee-Boteihin ja Blue-Boteihin. Mahdollisuus tallentaa ja toistaa ääntä. Ladattava. Mitat 12 x 10 cm. Yli 3-vuotiaille.
STEAM-oppimissetti 1-3 opiskelijalle kerrallaan tai täydentävä setti indi Classroom Packiin. Setti tutustuttaa tietoteknisen ajattelun perusteisiin, STEAMiin ja tietojenkäsittelyn periaatteisiin ja kannustaa avoimeen leikkiin perustuvaan oppimiseen tosielämän skenaarioissa. Valitse yksinkertaisempaa ohjelmointia sisäänrakennetun värisensorin avulla tai anna oppilaiden testata taitojaan käyttämällä useampia koodausvaihtoehtoja ilmaisessa Sphero Edu Jr -sovelluksessa. Setti sisältää robotin, 20 kestävää silikonilaattaa, säilytyslaukun, 15 “Beginner’s Programming Challenge Cards"-kortteja, pikaoppaan, 2 tarra-arkkia ja latausjohdon.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.