Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Code & Go Mouse Mania

Tuotenro: 124335
Stimuloiva lautapeli, joka opettaa lapsia ohjelmoimaan robottihiirtä pitkin pelialustaa poimiakseen mahdollisimman monta juustopalaa. Tutustuttaa yksinkertaiseen koodaukseen, loogiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Mukana englanninkieliset ohjeet (suomenkieliset tulostettavissa). 2-4 pelaajalle. Yli 5-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat

Varastossa

Symbolit

Haitta-aineeton

Tuotetiedot

  • Tuote: Code & Go Mouse Mania

Muutkin ostivat

  • Haitta-aineeton
    Robottikoodausta

    Robottikoodausta

    Tuotenro: 129506
    Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Valotusemulsio EMO 1 kg

    Valotusemulsio EMO 1 kg

    Tuotenro: 147595
    Käyttövalmis valotusemulsio on riittoisa, valotusajaltaan nopea ja tarkkapiirtoinen. Se säilyy vähintään yhden vuoden. Näin vähänkin käyttävän ei tarvitse pelätä aineen vanhenemista. Käyttö: Valotusaika noin 8-11 min seulatiheydestä ja kalvostuksesta riippuen. Ei vaadi pimiötyöskentelyä. Emulsion poisto seulalta: Käytä valotusemulsion poistoon EMO valotusemulsion poistoainetta tai Serivärin AQ-51 Stripper geliä.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Koodaa reittisi

    Koodaa reittisi

    Tuotenro: 112642
    Hauska peli, jossa lapset oppivat ohjelmonnin perusteita erilaisten tehtävien kautta. Ohjeiden seuraaminen, mallin mukaan tekeminen ja koodaus ovat tehtäviä, joilla on paljon yhteistä tietojenkäsittelyn kanssa. Pelissä on kaksi vaikeusastetta, 6 askeleen ohjeet ja 9 askeleen ohjeet. Kahdelle pelaajalle, mutta myös useampi lapsi voi tehdä yhteistyötä. Yli 3-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Aktiivista ohjelmointia

    Aktiivista ohjelmointia

    Tuotenro: 56624
    Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Robottihiiri ja 30 ohjelmointikorttia

    Robottihiiri ja 30 ohjelmointikorttia

    Tuotenro: 56626
    Lattiarobotti yksinkertaisen ohjelmoinnin aloittamiseen. Painamalla robotin päällä olevia ohjainpainikkeita robotti kulkee eteen ja taakse sekä kääntyy oikealle ja vasemmalle. Erikseen myytävän aktiviteettipaketin avulla saat rakennettua robotille labyrintin, jonka päässä odottaa herkullinen juustopala! Kahdella robotilla voi myös kisata kumpi löytää ensin perille. Robotti liikkuu hyvin useimmilla tasaisilla alustoilla. Yli 3-vuotiaille. Toimii 3:lla AAA-paristolla (ei sis. pakkaukseen). Huom! Ei sovi Blue-Bot matoille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Vastaavat tuotteet

    • Pingviini valmistava koodaussetti

      Pingviini valmistava koodaussetti

      Tuotenro: 118603
      Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      EDUCO Marble code

      EDUCO Marble code

      Tuotenro: 149430
      Iso kestävä puukehys ja 40 puulaattaa. 10 kaksipuolista tehtäväkorttia kestävästä muovista, 2 kuulaa ja puinen säilytyslaatikko. Materiaalit, jotka harjoittavat loogista ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja. Kuulan tulee päästä alusta loppuun ja lasten tulee selvittää sen reitti ja mitä laattoja tarvitaan tehtävän ratkaisemiseen. Tehtäväkortit antavat opastusta ja tuloksia. Kun kuulan polku on luotu, siitä tulee yhteistyöharjoitus, jolla kuula vierii alusta loppuun. Mukana englanninkielinen käyttöohje. Mitat: puurunko 31 x 31 cm, puulaatat 5,5 x 5,5 cm, tehtäväkortti 13 x 10 cm, puulaatikko 43,5 x 33,5 x 7,5 cm. Yli 3-vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Koodaa reittisi

      Koodaa reittisi

      Tuotenro: 112642
      Hauska peli, jossa lapset oppivat ohjelmonnin perusteita erilaisten tehtävien kautta. Ohjeiden seuraaminen, mallin mukaan tekeminen ja koodaus ovat tehtäviä, joilla on paljon yhteistä tietojenkäsittelyn kanssa. Pelissä on kaksi vaikeusastetta, 6 askeleen ohjeet ja 9 askeleen ohjeet. Kahdelle pelaajalle, mutta myös useampi lapsi voi tehdä yhteistyötä. Yli 3-vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Robottikoodausta

      Robottikoodausta

      Tuotenro: 129506
      Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Logiikkaa ja koodausta - Keijut

      Logiikkaa ja koodausta - Keijut

      Tuotenro: 129404
      Hauskat tehtäväkortit opettavat lapsille lukuja ja numerojärjestystä 10:een asti. Lapset muuttuvat etsiviksi ja asettavat laatat vihjeiden avulla oikeille paikoille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    Oletko unohtanut salasanasi?

    Haluatko tehdä ostoksia?

    Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset. Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.

    Rekisteröidy

    Vaihda salasana

    Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.