Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Muutama jäljellä – mahdollisesti pidempi toimitusaika
Valmiiksi koottu paketti ohjelmoinnin tuotteita, jotka voi siirtää ulos. Tuotteet valittu yhdessä pedagogin kanssa. Sisältö: 112894 Rugged robot, 141550 lattiamerkit kädet ja jalat, 2 x 140363 lattiamerkit nuolet, 118603 pingviini valmistava koodaussetti ja 124579-38 kantokori vihreä. Ostoskori sopii näppärästi vaunuun 124580 (tilattava erikseen). Huom! Sisältö voi poiketa hieman kuvista.
Vahva ohjelmoitava maastoauto sisä- ja ulkokäyttöön. Robotin voi ohjelmoida kannessa olevilla painonapeilla tai tabletilla/tietokoneella. Rugged robot voidaan ohjelmoida liikkumaan kolmella eri nopeudella. Edessä olevan sensorin avulla robotti havaitsee esteet ja pystyy peruuttamaan ja kiertämään 45 astetta. Robotti muistaa yli 250 askelta. Toimii myös Blue-Bot Tactile Readerin kanssa. Ladattava akku mukana tulevalla kaapelilla (USB-A). Yhteensopiva Android (min 5.0) ja iPhone (min iOS 8.0) kanssa. Yli 3-vuotiaille.
Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
Stimuloiva lautapeli, joka opettaa lapsia ohjelmoimaan robottihiirtä pitkin pelialustaa poimiakseen mahdollisimman monta juustopalaa. Tutustuttaa yksinkertaiseen koodaukseen, loogiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Mukana englanninkieliset ohjeet (suomenkieliset tulostettavissa). 2-4 pelaajalle. Yli 5-vuotiaille.
Duplo-sarjaan perustuva ohjelmoinnillisen ajattelun taitoja opettava junarata. 234 osaa. Voidaan käyttää manuaalisesti väripalikoiden avulla tai tabletin avustuksella. Jopa kuusi lasta voi leikkiä radalla kerrallaan, yhdessä työskennellen lapset ratkaisevat ongelmia, tutkivat syytä ja seurauksia sekä kertovat tarinoita. Tehtävien aihealueita ovat mm. matemaattiset taidot, tunnetaidot ja musiikki. Valmiit opettajanmateriaalit lähes kahteenkymmeneen opetustuokioon tarjolla useilla kielillä. Käytettävä tablettisovellus on ilmainen eikä sisällä lisenssimaksuja. Toimii 4 x AAA -paristoilla (meiltä saat hankittua erikseen myös ladattavat paristot ja laturin). Ikäsuositus 2-5 vuotta.
Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Alkuunpääsy on helppoa useiden erilaisten ohjelmointitehtävien ansiosta. Ozobot Evo-robotti yhdistää oppimispelejä ohjelmointiin, robotiikkaan ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ozobot tarjoaa siis kaikille leikkisän tavan oppia. Pakkaus sisältää EVO-robotin, tehtäväkortit, pelialustan, Ozo-kuoren, 4 eriväristä merkkauskynää, säilytyspussin, USB-latauskaapelin ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Elävöitä STEM ja STEAM oppitunteja 12 Evo-robotilla, lukemaatomilla opetusvinkeillä ja kahdella ohjelmointitavalla (värikoodauksella, OzoBlockly ohjelmoinkielellä. Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Pakkaus sisältää 12 EVO-robotitia , opettajan oppaan, 12 värikooditarraa, OzoBlockly pikaoppaan, 12 Tee-itse Ozo-kuorta, 12 merkkauskynää neljässä värissä, tehtäviä, oppaita ja todistuspohjia, säilytyslaukun, 2 USB-latausasemaa ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.