Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Klask on jännittävä kaksintaistelu, jossa pelaajat haastavat toisensa magneettiseen kaksinkamppailuun – kuka nappaa pisteet mokaamatta magneettiaan omaan maaliinsa? Klask-lautapelissä pelinappulaa tai pikemminkin mailaa liikutetaan magneetin avulla liikuttamalla omaa kättään pelilaudan alla. Peli on helppo oppia ja sitä on erittäin hauska pelata. Yksi ottelu kestää n.10 min. 2 pelaajalle. Yli 8-vuotiaille.
Suosittu lautapeli-klassikko. Pelin tavoitteena on siirtää omat nappulat tähdenmuotoisen pelilaudan vastapäiseen sakaraan. 2 - 6 pelaajalle. Yli 5-vuotiaille.
Hauska ja opettavainen lautapeli, jossa liikutaan noppaa heittämällä, suoritetaan tehtäviä ja vastataan kysymyksiin. Suosittu peli uutena, päivitettynä versiona. Lautapelin tavoitteena on antaa erilaisille ja eritasoisille lapsille mahdollisuus pärjätä ja viihtyä saman perin äärellä. Pelin aikana on tarkoitus keskustella mm. vuodenaikojen vaihteluun liittyvistä asioista, ikäeroista ja muista lapsia askarruttavista asioista. Pelissä liikutaan noppaa heittämällä, suoritetaan erilaisia tehtäviä ja vastataan kysymyksiin. Pelilautaan ei ole merkitty lähtöä eikä maalia vaan yksi kokonainen kalenterivuosi. Jokainen pelaaja aloittaa pelin oman syntymäpäivänsä kohdalta ja päättää pelinsä samaan kohtaan. Jos pelaaja pysähtyy Tieto-Taito-Temppu –ruutuun, hän nostaa tehtäväkortin ja valitsee tieto-, taito- tai tempputehtäviä. Tietotehtävät ovat tietokilpailukysymyksiä, joihin saattaa löytyä monta eri vastausta. Taitotehtävät liittyvät matemaattiseen tai kielelliseen osaamiseen. Tempputehtävät ovat liikunnallisia tehtäviä, joissa liike on melko pienimuotoista, mutta vaatii usein myös päättelykykyä. 2–6 pelaajalle. Pelin kesto on n. 15 min. Yli 3-vuotiaille.
Stimuloiva lautapeli, joka opettaa lapsia ohjelmoimaan robottihiirtä pitkin pelialustaa poimiakseen mahdollisimman monta juustopalaa. Tutustuttaa yksinkertaiseen koodaukseen, loogiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Mukana englanninkieliset ohjeet (suomenkieliset tulostettavissa). 2-4 pelaajalle. Yli 5-vuotiaille.
Piirrä mitä näet – arvaa mitä näit – piirrä ja arvaa! Huhupuheita 2.0 sisältää 1199 uutta sanaa! 4-8 pelaajalle. Peliaika noin 30 minuuttia. Valmistettu pahvista, PP- ja PS-muovista. Yli 8-vuotiaille.
Teknologiaa ja leikkisää muotoilua yhdistävä BRIOn musiikkitoukka tarjoaa lapselle ainutlaatuisen tavan tutustua musiikin perusteisiin. Jokainen kolo soi eri tavalla, kun siihen asettaa puupalikan. Toukan pään ja hännän voi yhdistää 10 eri kuviolla, ja kaikki ne synnyttävät omanlaisensa melodian. Lelu kehittää lapsen aisteja ja auttaa häntä ymmärtämään syy-seuraussuhteita. FSC-sertifioitua puuta ja ABS-muovia. Mitat: 22,8 x 17,6 cm. Vaatii 2 kpl AAA-paristot, eivät sisälly. Yli 2-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.