Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Pelissä harjaantuvat käsivoimat, koordinaatio ja hienomotoriikkaa, kun pihdeillä vedetään matoja pehmeästä kumimatosta. Kun käyttöön otetaan hyrrä ja tehtäväkortit, voidaan harjoitella matemaattisia valmiuksia sekä värien tunnistamista. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Helppo ja nopea peli. Jokaisella pelaajalla on oma pussinsa, jossa on sekä kulta- että sorakimpaleita. Pelaajat nostavat vuorotellen kimpaleita pussistaan, jotka asetetaan pöydälle kaikkien näkyville. Jokaisen noston jälkeen on pelaajan päätettävä, jatkaako vielä nostamista vai lopettaako vuoronsa. Pelaaja saa pitää nostamansa kultakimpaleet edessään ja laittaa nostamansa sorakimpaleet toisen pelaajan pussiin, jos hän päättää itse lopettaa niiden nostamisen pussista. Jos hän taas nostaa vuorollaan toisen samanvärisen sorakimpaleen kuin minkä hän on jo nostanut pöydälle, hänen vuoronsa loppuu ja hän joutuu palauttamaan kaikki nostamansa kimpaleet takaisin pussiinsa. Pelaaja, joka nostaa ensimmäisenä neljä kultakimpaletta voittaa pelin! Pelin kesto noin 10-15 minuuttia. 2-5 pelaajaa. Yli 8-vuotiaille.
Viidakkoaiheiset magneettiset rakennuspalikat, jotka edistävät leikkimistä, luovuutta ja iloista oppimista. Magnetismin avulla rakentaminen harjoittaa hienomotorisia taitoja ja kehittää samalla kykyä tunnistaa symmetriaa ja tilahavaintoa. Sarjaan kuuluu koala, tiikeri, pesukarhu, karhu ja leopardi, jotka katselevat ympärilleen uteliaasti. Mukana rakennusopas. ABS-muovia. Yli 3-vuotiaille.
Jännittävä peli, jota voi pelata monella tapaa. Valitse mato ja niin peli voi alkaa. Toisessa nopassa värejä, toisessa kuvioita. Se voittaa, jonka mato on ensimmäisenä valmiina. Peli harjoittaa hienomotoriikkaa, värien ja muotojen tuntemusta jne. Puuta. Peliaika: 15 min. 1 – 4 pelaajaa. Yli 3-vuotiaille.
Isossa strategiapelissä on 60 XL-kokoista palaa. Peliä voi pelata usealla tavalla: rakenna ensin korkea torni ja ota siitä pois palikka ja aseta se tornin päälle ilman että torni kaatuu tai värinoppa määrää minkä värinen palikka on otettava pois. Ole varovainen - torni ei saa kaatua! Palikat ovat puuta. Sisältää myös säilytyspussin. Yli 4-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Yksinkertainen kalapeli, jossa harjoitetaan silmän ja käden koordinaatiota sekä numeroita ja värejä. Materiaali on puuta, kaloissa ja onkivavoissa on magneetit. Yli 3-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.