Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Etsi kala heittämällä kolmea noppaa. Kuka löytää ensimmäisenä kortissa kuvatun oikean muotoisen, värisen ja kuvioisen kalan? Jos peli on liian vaikea, pelaa käyttämällä vain kortteja tai noppia. Valmistettu puusta ja pahvista. Yli 4 vuotiaille.
Korteilla voi pelata aarteenetsintää. Voit käyttää niin montaa korttia kuin 50 kappaleen pakasta haluat. Lapset löytävät vihjeiden avulla kullalla täytetyn padan. Valmistettu pahvista. Yli 3-vuotiaille.
Iloinen, mielenkiintoinen ja pientä taktikointiakin vaativa peli. Pelissä kerätään mustikoita, ja pelin voittajaksi julistetaan eniten mustikoita kerännyt pelaaja. Parhaat mustikanpoimijat tietävät, että nopeus ei aina ratkaise mustikkasaaliin kokoa, vaan parhaat apajat löytyvät kiertelemällä ja kaartelemalla varvulta varvulle. Toimintakortit ja taikaoksat tuovat lisäjännitystä peliin. 2–6 pelaajalle. Pelin kesto noin 30 min. Yli 8-vuotiaille.
Helppo ja hauska peli, jossa etsitään esineitä ja asioita. Jokaisella pelikierroksella jaetaan pisteitä, ja voittajaksi selviytyy tietyn pistemäärän ensimmäisenä saavuttanut pelaaja tai vaihtoehtoisesti eniten pisteitä kerännyt pelaaja tietyn kierrosmäärän aikana. Tavarat, tai ainakin lähes 400 kuvaa niistä, ovat sotkussa pöydällä. Kullekin pelaajalle osoitetaan salainen olinpaikka ja aikaa on 30 sekuntia: etsi olinpaikkaasi kuvaavia tavaroita, jotta muut arvaavat missä olet. Kaappaa kamasi nopeasti, sillä kaikki rohmuavat roinansa samanaikaisesti. Ajan loputtua kerätyt kuvat laitetaan kiertoon ja naapurin on pääteltävä olinpaikkasi. Oikeasta vastauksesta palkitaan molemmat! 3–6 pelaajaa. Yli 8-vuotiaille. Pelin kesto on noin 30 min.
Hauska ja opettavainen lautapeli, jossa liikutaan noppaa heittämällä, suoritetaan tehtäviä ja vastataan kysymyksiin. Suosittu peli uutena, päivitettynä versiona. Lautapelin tavoitteena on antaa erilaisille ja eritasoisille lapsille mahdollisuus pärjätä ja viihtyä saman perin äärellä. Pelin aikana on tarkoitus keskustella mm. vuodenaikojen vaihteluun liittyvistä asioista, ikäeroista ja muista lapsia askarruttavista asioista. Pelissä liikutaan noppaa heittämällä, suoritetaan erilaisia tehtäviä ja vastataan kysymyksiin. Pelilautaan ei ole merkitty lähtöä eikä maalia vaan yksi kokonainen kalenterivuosi. Jokainen pelaaja aloittaa pelin oman syntymäpäivänsä kohdalta ja päättää pelinsä samaan kohtaan. Jos pelaaja pysähtyy Tieto-Taito-Temppu –ruutuun, hän nostaa tehtäväkortin ja valitsee tieto-, taito- tai tempputehtäviä. Tietotehtävät ovat tietokilpailukysymyksiä, joihin saattaa löytyä monta eri vastausta. Taitotehtävät liittyvät matemaattiseen tai kielelliseen osaamiseen. Tempputehtävät ovat liikunnallisia tehtäviä, joissa liike on melko pienimuotoista, mutta vaatii usein myös päättelykykyä. 2–6 pelaajalle. Pelin kesto on n. 15 min. Yli 3-vuotiaille.
Lattiapelissä haetaan matolta oikean väriset karamellit. Pelaaja heittää samanaikaisesti kolmea noppaa ja pelin tarkoituksena on löytää karamelli, jossa on nopan osoittamat värit. Kehittää värien tunnistamista ja keskittymiskykyä. Kolme erilaista pelitapaa. Peli sisältää 41 puista karamellia ja maton. Maton halk. 130 cm, karamellin koko 7 x 13 cm. Yli 4-vuotiaille.
Yksinpeli isoilla paloilla. Harjoituksissa monta mahdollista ratkaisua. Sisältää vihon, jossa on sekä helppoja että erittäin vaikeita harjoituksia. 1 pelaajalle. Yli 7-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Klassinen peli pienimmille lapsille. Pelaajat heittävät noppaa vuorotellen ja siirtävät hedelmät koriin, ennen kuin varis ehtii maaliin. Harjoittaa värien hahmottamista, yhteistyötä ja motoriikkaa. Puiset hedelmät noin 3,5 x 4,5 cm. 1 - 4 pelaajaa. Yli 2-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.