Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
LEGO® Education SPIKE™ Prime Set on STEAM -oppimistyökalu peruskouluun luokille 5. - 9. STEAM-aineita ovat luonnontieteet, teknologia, insinööritaito, taideaineet ja matematiikka. Sarjassa yhdistyvät värikkäät LEGO-rakennusosat, helppokäyttöinen laitteisto ja intuitiivinen, vedä ja pudota -tyyppinen, Scratchiin perustuva lohko-ohjelmointikieli. Spike opettaa kriittistä ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja kaikentasoisille oppilaille leikinomaisen tekemisen kautta. Ohjelmoitava keskusyksikkö on kehittynyt, mutta helppokäyttöinen ja siinä on 6 in/out -porttia, paneeli 5x5 ledillä, Bluetooth-yhteys, kaiutin, 6-akselinen gyroskooppi ja ladattava akku. Mukana olevien moottoreiden, antureide ja LEGO-rakennusosisen avulla oppilaat voivat rakentaa robotteja ja muita interaktiivisia malleja. Kestävä säilytyslaatikko ja 2 settiä lajitettelualustoja sisältyy. Mukana on myös ohjeita, aplikaatio ja verkkopohjaiset tuntisuunnitelmat.
Duplo-sarjaan perustuva ohjelmoinnillisen ajattelun taitoja opettava junarata. 234 osaa. Voidaan käyttää manuaalisesti väripalikoiden avulla tai tabletin avustuksella. Jopa kuusi lasta voi leikkiä radalla kerrallaan, yhdessä työskennellen lapset ratkaisevat ongelmia, tutkivat syytä ja seurauksia sekä kertovat tarinoita. Tehtävien aihealueita ovat mm. matemaattiset taidot, tunnetaidot ja musiikki. Valmiit opettajanmateriaalit lähes kahteenkymmeneen opetustuokioon tarjolla useilla kielillä. Käytettävä tablettisovellus on ilmainen eikä sisällä lisenssimaksuja. Toimii 4 x AAA -paristoilla (meiltä saat hankittua erikseen myös ladattavat paristot ja laturin). Ikäsuositus 2-5 vuotta.
Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Valmiiksi koottu paketti ohjelmoinnin tuotteita, jotka voi siirtää ulos. Tuotteet valittu yhdessä pedagogin kanssa. Sisältö: 112894 Rugged robot, 141550 lattiamerkit kädet ja jalat, 2 x 140363 lattiamerkit nuolet, 118603 pingviini valmistava koodaussetti ja 124579-38 kantokori vihreä. Ostoskori sopii näppärästi vaunuun 124580 (tilattava erikseen). Huom! Sisältö voi poiketa hieman kuvista.
Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Alkuunpääsy on helppoa useiden erilaisten ohjelmointitehtävien ansiosta. Ozobot Evo-robotti yhdistää oppimispelejä ohjelmointiin, robotiikkaan ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ozobot tarjoaa siis kaikille leikkisän tavan oppia. Pakkaus sisältää EVO-robotin, tehtäväkortit, pelialustan, Ozo-kuoren, 4 eriväristä merkkauskynää, säilytyspussin, USB-latauskaapelin ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Anturi tunnistaa värejä, heijastunutta valoa ja ympäristön kirkkautta. Väritilassa anturi tunnistaa seitsemän väriä, heijastustilassa se mittaa punaisesta lampusta takaisn heijastuneen valon kirkkauden ja ympäristön kirkkauden tilassa esim ikkunasta tulevan valon kirkkautta. Anturin mittaustaajuus on 1 kHz.
Anturi tunnistaa, kun punaista nappia painetaan tai se vapautetaan. Anturi voidaan ohjelmoida kolmesta tilasta: painetaan, vapautetaan, painetaan nopeasti. Ojhjelmoi robotti esimerkiksi pysähtymään, kun se on menossa pöydän yli, eli kun kun anturin napi vapautetaaan.
Elävöitä STEM ja STEAM oppitunteja 12 Evo-robotilla, lukemaatomilla opetusvinkeillä ja kahdella ohjelmointitavalla (värikoodauksella, OzoBlockly ohjelmoinkielellä. Ozobot Evo on palkittu ohjelmoitava robotti seuraavan sukupolven tekijöille. Ozobot Evo on pieni robotti, jota voidaan käyttää tietokoneen kautta, oppialustalla tai tavallisella paperilla. Pakkaus sisältää 12 EVO-robotitia , opettajan oppaan, 12 värikooditarraa, OzoBlockly pikaoppaan, 12 Tee-itse Ozo-kuorta, 12 merkkauskynää neljässä värissä, tehtäviä, oppaita ja todistuspohjia, säilytyslaukun, 2 USB-latausasemaa ja pikaoppaan. Sopii yli 8-vuotiaille.
Ladattava litium-ioniakku WeDo 2.0 Smarthubiin. Sisältää LED-merkkivalon, joka näyttää latauksen tilan.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.