Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Lisäosa tuotteelle 141728 Matatalab Coding Set. Anna lasten ja opiskelijoiden piirtää grafiikkaa ja kuvia ohjelmoinnin avulla. Lisää oppimiseen geometrisen ja matemaattisen näkökulman. Sisältö: 20 kulmatoiminnolla varustettua koodauspalaa ja 3 pestävää kynää. Yli 4-vuotiaille.
Lisäosa tuotteille 141727 ja 141728. Magneettiruudukolla varustetut kartat avautuvilla laatikoilla, joihin voidaan laittaa kaksipuoliset tarinakortit. Lapset voivat rakentaa tarinan taustoja ja pitää hauskaa ohjelmoinnin aikana. Yhden neliön mitta: 10 x 10 cm. Mukana 6 sarjaa kaksipuolisia teemakortteja.
Esittelee oppilaat ohjelmointiin käytännöllisellä, hauskalla ja interaktiivisella tavalla. Mukana olevia lohkoja käyttämällä opiskelijat kehittävät kognitiivisia taitojaan, ohjelmointitaitojaan, loogista ajatteluaan, luovuuttaan ja tutkimistaan. Mukana on haastevihkoja, joissa on kolme eri vaikeustasoa. Ohjaustorni ja robotti ovat ladattavia ja yhteensopivia rakennuspalikoiden, kuten Lego, kanssa. STEAM-pohjainen oppimisprosessi, joka antaa suoraa palautetta opiskelijoille. Yli 4-vuotiaille.
Lisäosa tuotteille 141727 ja 141728. Herätä lasten kiinnostus tekniikkaa kohtaan jo varhaisessa vaiheessa. Ohjelmointilohkojen avulla robotti voidaan ohjelmoida piirtämään hämmästyttäviä muotoja ja liikkumaan ainutlaatuisilla tavoilla. Animaatio käytännön leikin kautta. Sisältö: 34 ohjelmointilohkoa ja aktiviteettivihko. Yli 3-vuotiaille.
Lisäosa tuotteisiin 141727 ja 141728. Herätä opiskelijoiden kiinnostus tekniikkaa kohtaan jo varhaisessa vaiheessa. Käsiohjaimen anturitoiminto tehostaa ohjelmointiseikkailua. Robotti voidaan ohjelmoida havaitsemaan esteitä, värejä ja ääniä sekä reagoimaan niihin. Lapset voivat myös ohjata ohjaimen sisäänrakennettuja LED-valoja mukauttaakseen koodiaan mielikuvituksensa mukaan. Sisältö: 1 MatataBot-käsiohjain, 34 ohjelmointilohkoa ja aktiviteettivihko. Yli 3-vuotiaille.
Monipuolinen työväline opettajan työn suunnitteluun. Sisältää päiväkirjakalenterisivut, viikkokohtaiset suunnittelusivut, toimintakalenterin, työjärjestyssivut, luokanohjaajan ja ryhmänohjaajan luokkasivut, arviointisivut, erityistehtäväpäiväkirjan, sijaisopettajan päiväkirjan ja pisteytystaulukot, ylioppilaskirjoitusten aikataulut sekä runsaasti muistiinpanotilaa. Viikkoaukeama, lukuvuosijako. Koko 174 mm x 256 mm, 192 sivua. Kovakantinen, kirjasidottu, takakannessa säilytystasku, 2 sivunmerkintänauhaa.
Esittelee oppilaat ohjelmointiin käytännöllisellä, hauskalla ja interaktiivisella tavalla. Mukana olevia lohkoja käyttämällä opiskelijat kehittävät kognitiivisia taitojaan, ohjelmointitaitojaan, loogista ajatteluaan, luovuuttaan ja tutkimistaan. Mukana on haastevihkoja, joissa on kolme eri vaikeustasoa. Ohjaustorni ja robotti ovat ladattavia ja yhteensopivia rakennuspalikoiden, kuten Lego, kanssa. STEAM-pohjainen oppimisprosessi, joka antaa suoraa palautetta opiskelijoille. Yli 4-vuotiaille.
LEGO® Education SPIKE ™ Prime Set on työkalu STEAM-opetukseen 5.-9. luokkalaisille. LEGO-komponentit on yhdistetty helppokäyttöiseen laitteistoon ja intuitiiviseen ohjelmointikieleen, jossa on vedä ja pudota -toiminto, joka perustuu Scratchiin. Oppilaat oppivat ajattelemaan kriittisesti ja ratkaisemaan ongelmia. Ohjelmoitava keskusyksikkö on edistyksellinen mutta helppokäyttöinen laite, jossa on 6 tulo- / lähtöporttia, 5x5 lampuilla varustettu paneeli, Bluetooth-yhteys, kaiutin, 6-akselinen gyroskooppi ja ladattava akku. Setti sisältää myös moottoreita ja antureita, jotka yhdessä LEGO -komponenttien kanssa mahdollistavat oppilaiden rakentaa robotteja ja muita interaktiivisia malleja. Mukana säilytyslaatikot ja lajittelualustat. Setti sisältää LEGO® Education SPIKE™ Prime- ja laajennussarjan ja myös aloitusmateriaalit, sovelluksen, jossa on yksittäisin malleja ja verkkopohjaisia tuntisuunnitelmia.
LEGO® Education SPIKE™ Prime Set on STEAM -oppimistyökalu peruskouluun luokille 5. - 9. STEAM-aineita ovat luonnontieteet, teknologia, insinööritaito, taideaineet ja matematiikka. Sarjassa yhdistyvät värikkäät LEGO-rakennusosat, helppokäyttöinen laitteisto ja intuitiivinen, vedä ja pudota -tyyppinen, Scratchiin perustuva lohko-ohjelmointikieli. Spike opettaa kriittistä ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja kaikentasoisille oppilaille leikinomaisen tekemisen kautta. Ohjelmoitava keskusyksikkö on kehittynyt, mutta helppokäyttöinen ja siinä on 6 in/out -porttia, paneeli 5x5 ledillä, Bluetooth-yhteys, kaiutin, 6-akselinen gyroskooppi ja ladattava akku. Mukana olevien moottoreiden, antureide ja LEGO-rakennusosisen avulla oppilaat voivat rakentaa robotteja ja muita interaktiivisia malleja. Kestävä säilytyslaatikko ja 2 settiä lajitettelualustoja sisältyy. Mukana on myös ohjeita, aplikaatio ja verkkopohjaiset tuntisuunnitelmat.
Aseta matto valmiiden mattojen päälle tai suunnittele oma mattosi esim. kuvakorttien avulla. Matto sopii käytettäväksi kaikenlaisten oppimistuokioiden aikana. Mitat 60 x 60 cm. PVC:tä, ei sisällä ftalaatteja. Yli 3-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.