Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Pelissä harjaantuvat käsivoimat, koordinaatio ja hienomotoriikkaa, kun pihdeillä vedetään matoja pehmeästä kumimatosta. Kun käyttöön otetaan hyrrä ja tehtäväkortit, voidaan harjoitella matemaattisia valmiuksia sekä värien tunnistamista. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Pelien avulla harjoitellaan lukujen ja värien tunnistamista. Sisältö: Nokkela orava 130014, Tempo 16429, Ilmapallot 16709, Hedelmätarha ekapeli 16527 ja Q-bitz Jr 129163. 2 – 6 -vuotiaille.
Yksinkertainen kalapeli, jossa harjoitetaan silmän ja käden koordinaatiota sekä numeroita ja värejä. Materiaali on puuta, kaloissa ja onkivavoissa on magneetit. Yli 3-vuotiaille.
Aseta kortti pohjalevyn päälle ja sen päälle työskentelyalusta. Lapsi poimii pinsetillä tai lusikalla pallot kortin mukaisesti alustalle. Harjoittaa hienomotoriikkaa, värien tunnistamista ja lajittelua. Lajittelua voi harjoitella myös eriväristen kulhojen ja pallojen kanssa. Pakkaus sisältää 111 palloa, 6 eri väriä, pohjalevyn, työskentelyalustan, 2 pinsettiä, lusikan ja 10 kaksipuoleista työkorttia. FSC-sertifioitua puuta. Yli 3-vuotiaille.
Magneettiset palat innostavat rakentamaan ja luomaan 3-ulotteisia malleja. Osat tarttuvat jokaiselta sivulta, laajenna rakennelmaa lisäämällä paloja. Niistä voi rakentaa niin pientä kuin suurta. Leikissä kehittyvät lapsen eri taidot, esimerkiksi muotojen tunnistaminen, hienomotoriikka, mallista rakentaminen, tilan hahmoitus ja ongelmaratkaisutaidot. Yli 3-vuotiaille.
Isossa strategiapelissä on 60 XL-kokoista palaa. Peliä voi pelata usealla tavalla: rakenna ensin korkea torni ja ota siitä pois palikka ja aseta se tornin päälle ilman että torni kaatuu tai värinoppa määrää minkä värinen palikka on otettava pois. Ole varovainen - torni ei saa kaatua! Palikat ovat puuta. Sisältää myös säilytyspussin. Yli 4-vuotiaille.
Uusi ja paranneltu versio klassisesta pöytäjääkiekkopelistä: jää on 25% paksumpaa, kiekot ja maalit ovat uudet. Pelaajia kontrolloidaan ja kiekko laukaistaa tankojen avulla. Suomi vs Ruotsi/Canada. Helppo ja nopea asentaa. Koko 96 x 50 cm.
Pelissä harjaantuvat käsivoimat, koordinaatio ja hienomotoriikkaa, kun pihdeillä vedetään matoja pehmeästä kumimatosta. Kun käyttöön otetaan hyrrä ja tehtäväkortit, voidaan harjoitella matemaattisia valmiuksia sekä värien tunnistamista. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Huojuva torni -pelin voittaa se, joka saa viimeisenä otettua tornista palikan ilman että torni kaatuu. 48 palikkaa. 2 - 4 pelaajaa. Yli 3-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.