Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Klassinen peli pienimmille lapsille. Pelaajat heittävät noppaa vuorotellen ja siirtävät hedelmät koriin, ennen kuin varis ehtii maaliin. Harjoittaa värien hahmottamista, yhteistyötä ja motoriikkaa. Puiset hedelmät noin 3,5 x 4,5 cm. 1 - 4 pelaajaa. Yli 2-vuotiaille.
Pelien avulla harjoitellaan lukujen ja värien tunnistamista. Sisältö: Nokkela orava 130014, Tempo 16429, Ilmapallot 16709, Hedelmätarha ekapeli 16527 ja Q-bitz Jr 129163. 2 – 6 -vuotiaille.
Jännittävä peli, jota voi pelata monella tapaa. Valitse mato ja niin peli voi alkaa. Toisessa nopassa värejä, toisessa kuvioita. Se voittaa, jonka mato on ensimmäisenä valmiina. Peli harjoittaa hienomotoriikkaa, värien ja muotojen tuntemusta jne. Puuta. Peliaika: 15 min. 1 – 4 pelaajaa. Yli 3-vuotiaille.
Pelissä harjaantuvat käsivoimat, koordinaatio ja hienomotoriikkaa, kun pihdeillä vedetään matoja pehmeästä kumimatosta. Kun käyttöön otetaan hyrrä ja tehtäväkortit, voidaan harjoitella matemaattisia valmiuksia sekä värien tunnistamista. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Etsi kala heittämällä kolmea noppaa. Kuka löytää ensimmäisenä kortissa kuvatun oikean muotoisen, värisen ja kuvioisen kalan? Jos peli on liian vaikea, pelaa käyttämällä vain kortteja tai noppia. Valmistettu puusta ja pahvista. Yli 4 vuotiaille.
Lattiapelissä haetaan matolta oikean väriset karamellit. Pelaaja heittää samanaikaisesti kolmea noppaa ja pelin tarkoituksena on löytää karamelli, jossa on nopan osoittamat värit. Kehittää värien tunnistamista ja keskittymiskykyä. Kolme erilaista pelitapaa. Peli sisältää 41 puista karamellia ja maton. Maton halk. 130 cm, karamellin koko 7 x 13 cm. Yli 4-vuotiaille.
Jännittävä ja nopeatempoinen strategiapeli. Pelaajat yrittävät mahdollisimman nopeasti täyttää alustan geometrisilla muodoilla. Noppa osoittaa minkä muodon saa ottaa. Pelaajalla on vain 10 sekuntia aikaa asettaa muoto laudalle. Ensimmäisenä täytetty pelialusta voittaa. 2-4 pelaajalle. Yli 7-vuotiaille.
Pelien avulla harjoitellaan lukujen ja värien tunnistamista. Sisältö: Nokkela orava 130014, Tempo 16429, Ilmapallot 16709, Hedelmätarha ekapeli 16527 ja Q-bitz Jr 129163. 2 – 6 -vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.