Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Pelien avulla harjoitellaan lukujen ja värien tunnistamista. Sisältö: Nokkela orava 130014, Tempo 16429, Ilmapallot 16709, Hedelmätarha ekapeli 16527 ja Q-bitz Jr 129163. 2 – 6 -vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Muutama jäljellä – mahdollisesti pidempi toimitusaika
Magneettiset palat innostavat rakentamaan ja luomaan 3-ulotteisia malleja. Osat tarttuvat jokaiselta sivulta, laajenna rakennelmaa lisäämällä paloja. Niistä voi rakentaa niin pientä kuin suurta. Leikissä kehittyvät lapsen eri taidot, esimerkiksi muotojen tunnistaminen, hienomotoriikka, mallista rakentaminen, tilan hahmoitus ja ongelmaratkaisutaidot. Yli 3-vuotiaille.
Klassinen peli pienimmille lapsille. Pelaajat heittävät noppaa vuorotellen ja siirtävät hedelmät koriin, ennen kuin varis ehtii maaliin. Harjoittaa värien hahmottamista, yhteistyötä ja motoriikkaa. Puiset hedelmät noin 3,5 x 4,5 cm. 1 - 4 pelaajaa. Yli 2-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Lattiapelissä haetaan matolta oikean väriset karamellit. Pelaaja heittää samanaikaisesti kolmea noppaa ja pelin tarkoituksena on löytää karamelli, jossa on nopan osoittamat värit. Kehittää värien tunnistamista ja keskittymiskykyä. Kolme erilaista pelitapaa. Peli sisältää 41 puista karamellia ja maton. Maton halk. 130 cm, karamellin koko 7 x 13 cm. Yli 4-vuotiaille.
Jännittävä ja nopeatempoinen strategiapeli. Pelaajat yrittävät mahdollisimman nopeasti täyttää alustan geometrisilla muodoilla. Noppa osoittaa minkä muodon saa ottaa. Pelaajalla on vain 10 sekuntia aikaa asettaa muoto laudalle. Ensimmäisenä täytetty pelialusta voittaa. 2-4 pelaajalle. Yli 7-vuotiaille.
Lapsen ensimmäisessä pelissä lapsi harjoittaa silmän ja käden yhteistyötä sekä kykyä eroittaa erilaiset kuvat toisistaan. Pelaaja, joka kerää eniten kuvapareja, voittaa. Peli sopii pienille lapsille, koska pelissä on isot kuvat ja materiaali on kestävää. Peli sisältää pelilaudan ja 36 kuvaa. 2 - 4 pelaajalle. Peliaika on noin 20 minuuttia. Yli 2-vuotiaille.
Klassinen peli pienimmille lapsille. Pelaajat heittävät noppaa vuorotellen ja siirtävät hedelmät koriin, ennen kuin varis ehtii maaliin. Harjoittaa värien hahmottamista, yhteistyötä ja motoriikkaa. Puiset hedelmät noin 3,5 x 4,5 cm. 1 - 4 pelaajaa. Yli 2-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.