Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi
Logico Primo on suunniteltu 3-6 -vuotiaille lapsille, ja se soveltuu päiväkotiin, erityisopetukseen ja kerhoon. Logico Primo -tehtävät tukevat lapsen huomio- ja päättelykyvyn kehittymistä, avaruudellisten suhteiden hallintaa sekä loogista päättelyä. Kehys eli alusta ei sisällä tehtäväkortteja. Lujaa muovia. Mitat 225 x 228 mm.
Pelissä pyritään pelaamaan pois kortteja värin tai arvon mukaan. Pelaaja, joka ensimmäisenä pääsee korteistaan eroon, on kierroksen voittaja ja muiden pisteet lasketaan yhteen. Pelin voittaa se, joka ensimmäisenä saa 500 pistettä. 2 - 10 pelaajaa. Yli 7-vuotiaille.
Lattiapelissä haetaan matolta oikean väriset karamellit. Pelaaja heittää samanaikaisesti kolmea noppaa ja pelin tarkoituksena on löytää karamelli, jossa on nopan osoittamat värit. Kehittää värien tunnistamista ja keskittymiskykyä. Kolme erilaista pelitapaa. Peli sisältää 41 puista karamellia ja maton. Maton halk. 130 cm, karamellin koko 7 x 13 cm. Yli 4-vuotiaille.
Jännittävä ja strateginen peli, jossa on helpot säännöt. Pelaajat asettavat vuorotellen valitsemansa värisiä laattoja pelilaudalle. Uuden laatan on aina kosketettava kulmastaan vähintään yhtä samanväristä laattaa. Kun pelilauta on täynnä, jokainen pelaaja laskee käyttämättä jääneet laattansa. Pelin voittaa pelaaja, jolla on vähiten laattoja jäljellä. 2–4 pelaajalle. Peliaika noin 20 min. Yli 5-vuotiaille.
Huom. Tuote on ruotsinkielinen.
Clicko A-Ö är ett pedagogiskt lekmaterial som lär ut bokstäver på ett enkelt, lekfullt och kreativt sätt genom att kombinera barnens byggintresse med fascination för magneter. Vänd, vrid och foga ihop de magnetiska byggdelarna i trä till bokstäver eller ord. Perfekt för små händer som ännu inte lärt sig att hålla i en penna. Med A-Ö kan man bygga alla 29 bokstäver i alfabetet samtidigt. Clicko A-Ö består av 79 magnetiska trädelar + kortlek och levereras i en tygpåse. Passar för förskolan och skolan där flera barn leker samtidigt. Den passar också bra om du vill kunna bygga stora, häftiga och kreativa saker.
Etsi aarteita labyrintista, joka muuttuu jokaisella pelivuorolla. Pelaajien on suunniteltava reittinsä huolella. Pelaaja, joka ensimmäisenä on kerännyt kaikki aarteet ja palannut takaisin lähtöruutuun, on voittaja. Peliaika 20 - 30 min. 1 - 4 pelaajalle. Yli 8-vuotiaille.
Kunnon jalkapallopeli, jossa on turvalasinen kansi, ettei pallo karkaa. Vakaa ja kestävä rakenne. Metalliset jalat, runko 27 mm laminaattia ja teleskooppitangot pelaajille. Pelialueen mitat 115 x 70 cm. Jalat ja tangot asennettava. Paino 135 kg.
Yksinpeli isoilla paloilla. Harjoituksissa monta mahdollista ratkaisua. Sisältää vihon, jossa on sekä helppoja että erittäin vaikeita harjoituksia. 1 pelaajalle. Yli 7-vuotiaille.
Afrikan Tähti -pelin keksi vuonna 1951 vain 18-vuotias Kari Mannerla. Kaikkinaan näinä yli 50 vuotena on myyty lähes 3,5 miljoonaa Afrikan Tähti -peliä, joista yli puolet Suomessa. Afrikan Tähdessä yhdistyvät kaikki ne ominaisuudet, joita vaaditaan hyvältä lasten peliltä: Jännitystä, ajattelua, keskittymistä. Samalla se kehittää lapsen motoriikkaa ja sosiaalisia taitoja. Kukapa ei muistaisi katkeruutta, kun rosvo vei rahat tai riemua, kun sai Afrikan Tähden Cairoon tai Tangieriin. Peliaika 16-60 min. 2-6 pelaajaa.
Ilmaisukykyä kehittävä peli. Hauska sana- ja kuvaselityspeli, jossa sinun pitää arvata, mitä kuvaa pelikumppanisi yrittää selittää. Yritä arvata mahdollisimman monta kuvaa oikein ennen kuin tiimalasin hiekka valuu loppuun. Yli 5-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Peliklassikko jo yli 35 vuoden ajan. Noppa sijaitsee muovikuplan sisällä, jolloin noppa ei varmasti häviä! Peliaika noin 30 min. 2 - 4 pelaajaa. Yli 5-vuotiaille.
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.