Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
Hauska peli, jossa lapset oppivat ohjelmonnin perusteita erilaisten tehtävien kautta. Ohjeiden seuraaminen, mallin mukaan tekeminen ja koodaus ovat tehtäviä, joilla on paljon yhteistä tietojenkäsittelyn kanssa. Pelissä on kaksi vaikeusastetta, 6 askeleen ohjeet ja 9 askeleen ohjeet. Kahdelle pelaajalle, mutta myös useampi lapsi voi tehdä yhteistyötä. Yli 3-vuotiaille.
Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
Hauskat tehtäväkortit opettavat lapsille lukuja ja numerojärjestystä 10:een asti. Lapset muuttuvat etsiviksi ja asettavat laatat vihjeiden avulla oikeille paikoille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustikkua saadaksesi Skyen tanssimaan, valaisemaan jne. Skye opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA paristoilla, ei sisälly. yli 4-vuotiaille.
Robottien rakennussarja, jossa on osat telaketjuvaunun, nopean kolmipyöräisen tai tanssivan kaksipyöräisen rakentamiseen. MBot Rangerissa on kehittynyt piirilevy, useita antureita, voimakkaammat ja nopeammat moottorit (0,6 m/s)ja vahvat kumitelat telaketjurobotille. Yhteys tietokoneeseen tai mobiililaitteeseen Bluetoothin kautta. Ohjelmoitavissa tietokoneela ja ohjattavissa älypuhelimella tai tabletilla. Mukan manuaali, mutta myös saatavissa sovellusmuodossa (iOS ja Android) 3D-malleineen prosessin helpottamiseksi. Paristokäyttöinen (6 x AAA), eivät sisälly. Yli 14-vuotiaille.
Valitse eläin pelilaudalta ja sitten suunta johon sen tulee kulkea nuolikorttien avulla. Pyydä sitten vastustajaasi tekemään koodijono siten, että hän löytäisi samaan ruutuun. Kun lapset ovat oppineet nuolien ja suunnan merkityksen, vaiheittainen koodaus on luonnollinen askel ohjelmoinnin esittelyssä varhaisessa iässä.
Lisävarustesetti mBot Exploreriin, joka keskittyy valoon ja ääneen. Rakenna mBotista valoa seuraava robotti, ääneen reagoiva skorpioni tai ääniohjattava pöytälamppu.
22 osaa. Robotti, joka opettaa varhaisia koodaustaitoja mielikuvituksellisen leikin avulla. Käytä koodaustankoa saadaksesi Blazerin tanssimaan, valaisemaan jne. Blazer opettaa pienille lapsille peruskoodausta, tilakäsitteitä, logiikkaa jne. Toimii 5 x AAA-paristoilla, eivät sisälly. Yli 4-vuotiaille.
Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
Pistekoodaus on lisäosa peleille Koodausta nuolilla ja Koodausta vaiheittain. Tässä opit muuttamaan pitkän koodijonon lyhyemmäksi pisteiden avulla. Käytä pisteitä näyttämään kuin monta kertaa yhden nuolikortin näyttämään suuntaan liikutaan.
Koodausnuolet tutustuttaa lapset ohjelmointiin ilman tietokonetta. Robotin ohjelmoimiseksi lasten tulee oppia käyttämään nuolia ja eri suuntia perille päästäkseen.
Harjoittele ohjelmointia hauskalla korttipelillä, joka innostaa ja kannustaa oppimiseen leikin kautta. Lapset oppivat samanaikaisesti luomaan tietokoneella käsitteitä, kuten algoritmeja ja sekvensointiohjeita, saadakseen lisää tietoa ongelmanratkaisusta. Hyvä loogisen ajattelun kehittämiseen, joka on perusedellytys koodaukselle/ohjelmoinnille (ja monille muille aineille).
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.