Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Puhelinlinjassamme on tilapäinen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa haittaa! Asiakaspalvelumme auttaa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lekolar.fi

Pyyhittävä koodauspuuhat

Tuotenro: 16753
Pyyhittävä puuhakirja sisältää kivoja tehtäviä, joiden kautta lapsi oppii huomaamattaan ohjelmoinnillisen ajattelun perusteita. Ohjelmoi tanssi, auta avaruusoliot omille planeetoilleen ja paljon muuta hauskaa. Ikäsuositus 6-8 -vuotiaille.

Tuotetiedot

  • Tuote: Pyyhittävä koodauspuuhat

Muutkin ostivat

  • Haitta-aineeton
    Aktiivista ohjelmointia

    Aktiivista ohjelmointia

    Tuotenro: 56624
    Ohjelmoi itsesi liikkumaan! Tämä sarja tutustuttaa lapset ohjelmointiin liikunnan avulla ilman elektroniikkaa. Kävele, hypi, muuta suuntaa... Setin avulla harjoitat yhteistyötä, ongelmanratkaisua, kriittistä ajattelua ja ohjeiden seurantaa. Setti sisältää 20 mattopalaa 23 x 23 cm., 20 kaksipuolista ohjelmointikorttia ja lisäosia. Mattopalat EVA-muovia. Yli 5-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Minä itse tiedän

    Minä itse tiedän

    Tuotenro: 16754
    Sisältää 100 hauskaa tehtävää. Korteissa tutkitaan säätä ja luontoa, kuulostellaan kirjaimia, etsitään eroja, lasketaan lukumääriä ja paljon muuta innostavaa. Korttia kääntämällä on helppo itse tarkistaa oikea vastaus, jos sormenpää kurkistaa reiästä, jota Yrre-orava osoittaa, on vastaus osunut oikeaan. Ikäsuositus 4-6 -vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Moves

    Moves

    Tuotenro: 71826
    Hauska liikuntapeli, jossa on myös käytettävä muistia. Laatassa on kuva liikkeestä, joka täytyy suorittaa. Mutta pelaajan on myös muistettava liikkeet, jotka toinen pelaaja on tehnyt ja suoritettava myös ne. Pelin jatkuessa tulee lisää ja lisää muistettavia liikkeitä ja pelin voittaa pelaaja, joka muistaa niistä eniten. Sisältää 18 puista laattaa. Koko: ø 8 cm. Ikäsuositus yli 6-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Rolf - Koodausta vaiheittain

    Rolf - Koodausta vaiheittain

    Tuotenro: 130516
    Valitse eläin pelilaudalta ja sitten suunta johon sen tulee kulkea nuolikorttien avulla. Pyydä sitten vastustajaasi tekemään koodijono siten, että hän löytäisi samaan ruutuun. Kun lapset ovat oppineet nuolien ja suunnan merkityksen, vaiheittainen koodaus on luonnollinen askel ohjelmoinnin esittelyssä varhaisessa iässä.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Haitta-aineeton
    Tangram mallikorteilla

    Tangram mallikorteilla

    Tuotenro: 52071
    2 puista tangramia puuvillapussissa ja 15 mallikorttia. Mallikortteihin on laitettu tarvittavien palojen määrä, mikäli niitä tarvitaan vähemmän kuin 7 kappaletta, tarvittavat palat täytyy etsiä itse.Voit käyttää joko valmiita malleja tai tehdä omia mallejasi.Yli 4-vuotiaille.
    Kirjaudu nähdäksesi hinnat
  • Vastaavat tuotteet

    • Pingviini valmistava koodaussetti

      Pingviini valmistava koodaussetti

      Tuotenro: 118603
      Kehittää varhaisia valmiuksia ohjelmointiin. Setti sisältää pingviinin näköisiä kiviä, joissa nuolet eri suuntiin sekä tehtäväkortteja. Harjoittaa loogista ajattelua, paikka- ja suuntakäsitystä sekä ongelmaratkaisua. Sekä pingviinit, että tehtäväkortit ovatkestävää materiaalia ja sopivat niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. Sisältö 18 pingviiniä ja 16 värikästä tehtäväkorttia. Yli 3-vuotialle.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Koodaa reittisi

      Koodaa reittisi

      Tuotenro: 112642
      Alennus on 50% listahinnasta. Kampanjahinta voimassa 14.6.2024 saakka. Kirjautuneena käyttäjänä näet lopullisen asiakashintasi, joka on joko kampanja- tai sopimushinta, sen mukaan kumpi on edullisempi.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Rolf - Koodaa pixeleinä

      Rolf - Koodaa pixeleinä

      Tuotenro: 130511
      Koodaa pikseleinä opettaa lapsia piirtämään pikseleinä. Peli perustuu binaarikoodin periaatteisiin, joissa koodi antaa jokaiselle kuviolle binaariluvun. Jokainen numero tehtäväkortin neliöissä vastaa pelilaudalle sijoitettavien pikselien määrää, jotta näet millainen kuvio syntyy.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

      Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

      Tuotenro: 136761
      Alennus on 30% listahinnasta. Kampanjahinta voimassa 14.6.2024 saakka. Kirjautuneena käyttäjänä näet lopullisen asiakashintasi, joka on joko kampanja- tai sopimushinta, sen mukaan kumpi on edullisempi.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    • Haitta-aineeton
      Robottikoodausta

      Robottikoodausta

      Tuotenro: 129506
      Lapset saavat tehdä yhteistyötä jakaakseen haasteet pienempiin jaksoihin ja ratkaistakseen haasteet yhdessä. Peli harjoittaa huomiota ja keskittymistä, loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja yhteistyötä. Sisältää 1 pelilaudan, 4 robottia, 2 rulettia, 57 pelikorttia ja 12 nuolikorttia. Ikäsuositus 4-8 -vuotiaille.
      Kirjaudu nähdäksesi hinnat
    Oletko unohtanut salasanasi?

    Haluatko tehdä ostoksia?

    Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset. Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.

    Rekisteröidy

    Vaihda salasana

    Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.