Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.
Vahvista
Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Haluatko varmasti poistaa tuotteen?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin.
Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.
Haluatko vahvistaa tilauksen?
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Kirjaudu sisään
Sinun täytyy kirjautua sisään tehdäksesi ostoksia. Lue lisää
Pelissä harjaantuvat käsivoimat, koordinaatio ja hienomotoriikkaa, kun pihdeillä vedetään matoja pehmeästä kumimatosta. Kun käyttöön otetaan hyrrä ja tehtäväkortit, voidaan harjoitella matemaattisia valmiuksia sekä värien tunnistamista. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Pelaaja pyörittää hyrrää ja poimii oravan avulla tammenterhon, jonka väri on sama kuin hyrränuolen osoittama väri. Tammenterho asetetaan tukkipuun päälle. Orava muistuttaa pinsettiä ja se harjoittaa lapsen hienomotoriikkaa sekä käden ja silmän yhteistyötä. Pelin voittaa pelaaja, joka ensimmäisenä saa kaikki tammenterhot tukin päälle. 2 – 4 pelaajalle. Yli 3-vuotiaille.
Helppo ja nopea peli. Jokaisella pelaajalla on oma pussinsa, jossa on sekä kulta- että sorakimpaleita. Pelaajat nostavat vuorotellen kimpaleita pussistaan, jotka asetetaan pöydälle kaikkien näkyville. Jokaisen noston jälkeen on pelaajan päätettävä, jatkaako vielä nostamista vai lopettaako vuoronsa. Pelaaja saa pitää nostamansa kultakimpaleet edessään ja laittaa nostamansa sorakimpaleet toisen pelaajan pussiin, jos hän päättää itse lopettaa niiden nostamisen pussista. Jos hän taas nostaa vuorollaan toisen samanvärisen sorakimpaleen kuin minkä hän on jo nostanut pöydälle, hänen vuoronsa loppuu ja hän joutuu palauttamaan kaikki nostamansa kimpaleet takaisin pussiinsa. Pelaaja, joka nostaa ensimmäisenä neljä kultakimpaletta voittaa pelin! Pelin kesto noin 10-15 minuuttia. 2-5 pelaajaa. Yli 8-vuotiaille.
Pelien avulla harjoitellaan lukujen ja värien tunnistamista. Sisältö: Nokkela orava 130014, Tempo 16429, Ilmapallot 16709, Hedelmätarha ekapeli 16527 ja Q-bitz Jr 129163. 2 – 6 -vuotiaille.
Jännittävä peli, jota voi pelata monella tapaa. Valitse mato ja niin peli voi alkaa. Toisessa nopassa värejä, toisessa kuvioita. Se voittaa, jonka mato on ensimmäisenä valmiina. Peli harjoittaa hienomotoriikkaa, värien ja muotojen tuntemusta jne. Puuta. Peliaika: 15 min. 1 – 4 pelaajaa. Yli 3-vuotiaille.
Aseta Punahilkka, talo ja puut pelilaudalle ja rakenna tie isoäidin mökille palapelin paloista. Ratkaise haaste ja tee kaksi tietä - yksi Punahilkalle ja toinen sudelle. Pelissä on 48 haastetehtävää. Pelatessa harjaantuu ongelmanratkaisukyky ja tilankäsitys. Pelaajan keskittymiskyky ja visuaaliset aistit kehittyvät. Yhdelle pelaajalle. Noin 4 - 7 -vuotiaille.
Pelissä pyritään pelaamaan pois kortteja värin tai arvon mukaan. Pelaaja, joka ensimmäisenä pääsee korteistaan eroon, on kierroksen voittaja ja muiden pisteet lasketaan yhteen. Pelin voittaa se, joka ensimmäisenä saa 500 pistettä. 2 - 10 pelaajaa. Yli 7-vuotiaille.
Lattiapelissä haetaan matolta oikean väriset karamellit. Pelaaja heittää samanaikaisesti kolmea noppaa ja pelin tarkoituksena on löytää karamelli, jossa on nopan osoittamat värit. Kehittää värien tunnistamista ja keskittymiskykyä. Kolme erilaista pelitapaa. Peli sisältää 41 puista karamellia ja maton. Maton halk. 130 cm, karamellin koko 7 x 13 cm. Yli 4-vuotiaille.
Logico Primo on suunniteltu 3-6 -vuotiaille lapsille, ja se soveltuu päiväkotiin, erityisopetukseen ja kerhoon. Logico Primo -tehtävät tukevat lapsen huomio- ja päättelykyvyn kehittymistä, avaruudellisten suhteiden hallintaa sekä loogista päättelyä. Kehys eli alusta ei sisällä tehtäväkortteja. Lujaa muovia. Mitat 225 x 228 mm.
Jännittävä peli, joka vaatii hyvää muistia ja loogista ajattelua. Arvaatko, kuka mystinen henkilö on? Kaksi pelaajaa. Yli 6-vuotiaille.
Kirjaudu nähdäksesi hinnat
Haluatko tehdä ostoksia?
Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.
Valitettavasti emme myy yksityishenkilöille.