Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?

FAQ - Useimmin kysytyt kysymykset

FAQ - Useimmin kysytyt kysymykset 

Miksi en pääse kirjautumaan verkkokauppaan?
Verkkokauppamme uudistui lokakuussa 2015 ja tästä syystä verkkokauppaan ei voi enää kirjautua vanhan verkkokaupan tunnuksilla. Uudet verkkokauppatunnukset tulee luoda Rekisteröidy -linkin kautta. Rekisteröintiä varten tarvitset yksikkösi asiakasnumeron. Asiakasnumeron löydät esimerkiksi viimeisimmästä laskusta ”Asiakasnumero – Tilaaja:” -kohdan jälkeen. Voit myös pyytää asiakasnumeronne asiakaspalvelustamme.

Olen unohtanut salasanani
Voit vaihtaa salasanasi Kirjaudu-kohdan Oletko unohtanut salasanasi? -linkin kautta. Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja klikkaa Lähetä, jonka jälkeen saat sähköpostiisi linkin salasanan vaihtoa varten. Mikäli et saa sähköpostiisi kyseistä linkkiä, niin tarkista roskapostisi. Jos et ole saanut sähköpostia 20 minuutin sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Mikä on tilausviite?
Tilausviitteellä tarkoitetaan viitetietoa, jonka haluat laskulle (esim. kustannuspaikka). Voit tarkistaa oman tarvittavan viitetietonne laskutusyksiköltänne. Jos teille ei ole annettu tiettyä laskulla näkyvää viitetietoa, voit laittaa siihen esim. nimesi tai yksikkösi nimen. Viitetieto voi olla enintään 20 merkin pituinen.

Minne laitan kampanjakoodin?
Kampanjakoodi tulee lisätä ostoskoriin samalla tavalla kuin lisäät ostoskoriin tuotteita. Se voidaan lisätä suoraan ostoskorissa, tai voit hakea kampanjakoodia hakukentästä ja lisätä sen ostoskoriin klikkaamalla Osta. Yhtä tilausta varten tarvitaan vain yksi kampanjakoodi. Huomaa, että kampanjakoodin lisääminen ei automaattisesti vähennä tilauksen kokonaissummaa ostoskorissa, vaan alennus lisätään asiakaspalvelussamme tilausta käsiteltäessä.

Miksi kampanja-alennus ei näy laskulla, eikä tilauksen yhteenvedossa?
Jokainen tilaus käsitellään erikseen asiakaspalvelussamme. Kaikki kampanja-alennukset lisätään tilaukselle tilausta käsiteltäessä. Laskussa näkyy kampanjan alennusprosentti jokaisella tuoterivillä. Otattehan huomioon, että kampanja-alennus lasketaan aina tuotteen listahinnasta. Mikäli laskulla ei näy alennusprosenttia jonkin tuotteen kohdalla, tällöin kuntanne sopimushinta kyseiselle tuotteelle on Teille edullisempi kuin kampanja-alennuksesta syntyvä hinta. Kyseisen tuotteen kohdalla sovelletaan silloin sopimushintaa, johon ei enää lisätä kampanja-alennusta. Tarjoamme aina halvimman hinnan.

Minkälainen toimitusaika tuotteillanne on?
Toimitusaika tarvikkeille on 5-10 arkipäivää, mikäli tuotetta on varastossa. Tehdastilaustuotteille toimitusaika on arviolta 4-8 viikkoa. Tehdastilaustuotteiden tarkempi toimitusaika ilmoitetaan, kun tilaus on käsitelty asiakaspalvelussamme.

Sisältyykö hintoihin arvonlisänvero?
Kaikki ilmoittamamme hinnat ovat verottomia.

Miksi tilaamani tuote ei näy pakkausluettelossa?
Osa tuotteistamme tulee eri varastoista, minkä takia kaikki tuotteet eivät näy samassa pakkausluettelossa. Esimerkiksi kalusteet ja tarvikkeet tulevat eri varastoista.

Tilaamani tuote on rikki tai vaurioitunut, kuinka toimin?
Mikäli vaurio on kohdistunut kalusteeseen tai kuljetuspakkaukseen, OTA VAURIOSTA JA PAKKAUKSESTA KUVA ja lähetä reklamaatio asiakaspalveluumme sähköpostitse. Liitä reklamaatioon ottamasi kuva. Muiden tuotteiden kohdalla ota yhteys asiakaspalveluumme.

Sain väärän tuotteen tai en saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, kuinka toimin?
Tarkista pakkausluettelosta onko tuote jäänyt jälkitoimitukseen. Mikäli tuote on jäänyt jälkitoimitukseen, tullaan se toimittamaan teille kun tuote saapuu varastoomme. Jos tuotteen jälkitoimituksesta ei ole mainintaa ja tuote näkyy pakkausluettelossa, ota yhteys asiakaspalveluumme. Reklamaation käsittelyn nopeuttamista varten säilytä pakkausluettelo mahdollisia lisätietoja varten.

Onko tuotteessa takuuta?
Tuotteillamme on yhden vuoden takuu, ellei toisin mainita.

Mistä löydän lisätietoja toimitus- ja palautusehdoista?
Tarvittavat tiedot löydät yleisistä toimitusehdoista.

Miksi emme myy yksityishenkilöille?
Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, yksityiset päiväkodit ja oppilaitokset, sekä edellä mainituille peruspalveluita tuottavat yritykset. Muuta yritys- tai kuluttajakauppaa emme tee.