Virhe

Hups, jotain meni vikaan. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

Vahvista

Haluatko varmasti poistaa korin{0}?
Tilauksen arvo on alle 50,00 €. Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti emme toimita alle 50,00 € tilauksia. Valitsemalla EI palaat lisäämään tuotteita ostoskoriin. Lekolarin yleiset toimitusehdot eivät tyypillisesti koske sopimusasiakkaitamme. Toivomme myös sopimusasiakkaidemme huomioivan pienten toimitusten merkittävän ympäristövaikutuksen.

Haluatko vahvistaa tilauksen?

Ilmoitus verkkokaupan päivityksestä ja hinnoista

Päivitämme verkkokauppaamme. Tästä johtuen tuotteiden hinnat tulevat näkyviin vasta kirjautumisen jälkeen. Kirjauduthan siis sisään tunnuksillasi. Otathan tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme 09 8294 600 / asiakaspalvelu@lekolar.fi. Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00 - 16.00.

Lekolar-Printel Oy voi tarvittaessa tallentaa palvelunumeroihin soitetut ja niistä soitetut puhelut. Puheluita säilytetään 6 kk.

Tallenteita voivat yhtiössä käsitellä vain siihen oikeutetut henkilöt. Tallenteita käytetään puhelujen ja asiakaspalvelun laadun kehittämiseen ja koulutustarkoituksiin.

Jos puhelinpalveluun soittanut asiakas haluaa tarkastaa oman puhelunsa tallenteen, pyydetään häntä ottamaan yhteys Lekolar-Printel Oy:n asiakaspalveluun, puh. 09 829 4600.

Oletko unohtanut salasanasi?

Haluatko tehdä ostoksia?

Jokaisen käyttäjän tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja luoda henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Huom! Emme tee kuluttajakauppaa. Lekolar-Printel Oy:n asiakkaita ovat kaupungit ja kunnat, sekä niille peruspalveluita tuottavat yritykset.

Rekisteröidy

Vaihda salasana

Unohditko salasanasi? Tilaa sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseen.